analytics

maandag 16 april 2018

Een kaart en een taart 192 - Ngone - 4 + terugblik Nijkerk

Dag bloggers,

Welkom Annemarie als nieuwe volger! Altijd fijn dat er nog meer volk mijn blog volgt. Ik kan niet direct zien of jij ook een blog hebt, laat maar weten dan kom ik vast een keer bij je langs...

Wat een weekend hadden we in Nijkerk!
Naast het kijken, kiezen, kopen... hebben we ook nog een aantal blogsters ontmoet. Wat was dat fijn! Voor de foto's moet je even verder naar onder scrollen...

Maar eerst een taart om de werkweek op een leuke manier te beginnen. Voor Ngone (lees Coné) het Afrikaanse nichtje van Eva, maakte Elise deze leuke verjaardagstaart. Want wat wil een 4-jarige liever dan een princessentaart?
En ook zij kreeg er een  passende kaart bij.

Papier: Bazzil
Afbeelding: internet
Cijfer en letters: Die Namics
Cirkels en kartelboordjes: Spellbinders




Wil je meer zien van dit lekkers, ga dan naar Elise's fb pagina

En dan volgen hier de 2 groepsfoto's van de aanwezige stempelmaatjes en bloggers. Sommigen hadden gemeld dat ze kwamen, maar zijn toch niet tot bij ons geraakt... spijtig!
Maar geen nood, volgend jaar spreken we terug af, zelfde plaats, zelfde tijd. Een reminder volgt nog wel!


Sandrine, Chantal, Ellen, Mariken, Larissa, Nora, Thérése, Nancy, Margo, Martina, Syl, Francisca


Martina, Francisca, Miranda - Danoesja, (vreemde man), Inge, Lutgarde, Sandrine, Nancy, Marfien, Nicole

Els en Patrice waren er beide dagen maar spoorloos tijdens de fotoshoot. En Caroline, Ineke en Marjan hadden gezegd dat ze kwamen, maar die hebben ons blijkbaar niet gevonden...

Onze smiley mag even de kast in, maar volgend jaar doet hij weer mee!


10 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

toffe kaart en taart! Leuke groepsfoto's!
Goed idee van je dat afspraakmoment voor bloggers! Ik was er zaterdag niet 'op tijd', was bezig met een workshop maar vond het tof om dan iets later toch met jullie allen kennis te maken!
Heel goed initiatief! dankjewel!

Diny zei

Wat heb je leuke foto's van de bloggroepjes gemaakt Nancy......heel speciaal.
je kaart en taart zien er weer prachtig uit!
Groetjes en geniet nog lekker na van alles,
Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een heerlijk uitziende prinsessentaart Nancy. Dat is toch de droom van elk jarig meisje, hij ziet er perfect uit. Ik vond het zó leuk om jullie te ontmoeten en ben nog na aan het genieten van gisteren. Leuke foto, ik heb hem meteen opgeslagen en ik hoop zeker elkaar volgend jaar weer te mogen zien in levende lijve. Tot die tijd..tot blogs hihi.
Lieve groetjes Miranda

bolletjelucky.blogspot.com zei

PS...lachen..die "vreemde man"...whaha.

Danoesja zei

Wat een prachtige taart Nancy met een mooie bijpassende kaart.
Het was superleuk jullie te ontmoeten en het plezier straalt er vanaf bij beide foto's......en die vreemde man vond ons groepje ook heel gezellig denk ik Whahaaaaaa, we hebben enorm genoten!
Lieve groetjes, Danoesja

Marfien zei

Schitterend werkstuk voor een 4 jarige, zonde om op te eten. Gelukkig hebben ze de kaart nog . . .
Het weekend kon niet meer stuk nadat ik ik jullie ontmoet had, zoooooo gezellig met gelijkdenkers, als het mogelijk is ga ik volgend jaar weer (of dit jaar naar Tilburg) we zien wel
P.S. heb de foto even geleend :-)

Mariken zei

Wat was het leuk jullie even gezien en gesproken te hebben! En wat zijn de foto’s tof! Was erg gezellig allemaal, ik heb genoten! De taart en kaart van vandaag is weer top! Trusten voor zo!

Ellen zei

Ik geloof het meteen dat jullie een geweldig weekend hebben gehad! Wijn en kaas in de B&B, hoe gezellig is dat ;-) Superleuk zijn de foto’s en ook hartstikke gezellig dat we elkaar even gezien en gesproken hebben. Taart en kaart zijn zoals altijd prachtig.

Sarah zei

Wat gezellig! Zo tof! X

SylS creaties zei

Leuke taart en kaart! Wat was Art Specially geweldig he! Ik vond de meet ook super! Dank je wel voor het organiseren. Zo'n meet moeten we er in houden :-). De groepsfoto's zijn ook zo gaaf. Fijn de namen erbij!
Ik geniet nog steeds na :-).
groetjes,
Syl