analytics

donderdag 19 april 2018

52 weeks to Christmas - sneeuwmandoosjes

Dag bloggers,

Nu was ik zo ijverig aan het zoeken om alweer iets leuk op mijn blog te zetten. Vond ik net een geweldige kaart en toen viel mijn € dat het donderdag is. Dus toch maar eerst weer een winterprojectje... En wat toon je dan bij zo'n warme dag als vandaag? En als de airco van je auto nog steeds stuk is? Yep, sneeuwmannen! In de hoop dat zij wat verkoeling gaan vinden.
Voor die leuke kaart zullen jullie dan maar moeten wachten tot dinsdag...

Deze leukerds maakte ik voor dochter Caroline die haar leerlingen een leuk kadootje wou geven voor de kerstvakantie. Het idee haalde ik bij Inge en Maries.

Papier: Bazzil
Sneeuwmangezichten: Peachy Kean
ingekleurd met copics
Vilt: van bij 'in 't Woefke
Touwtje uit voorraad
Koek er in...




13 opmerkingen:

Epie zei

Wat een leuke serie presentjes heb je voor je
dochter gemaakt Nancy , vrolijke koek sneeuwmannen
Mooie bijdrage dankjewel groet van Epie
DT52WTC

!neke zei

Wat ziet dit er leuk uit Nancy !!!!

groeten Ineke
DT 52 WTC

Annemarie en Merit zei

wat zijn die leuk Nancy...
Gezellig dat je er weer bij bent vandaag.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Diny zei

Wat super gaaf Nancy.
Groetjes Diny

marian zei

Wat een leuk idee die sneeuwman kadootjes.
\Groetjes van Marian.

martina's kaartjes zei

Ze zijn erg leuk en grappig
Fijn dat je er deze week weer bij bent
Grtjs martina DT 52 WTC
X

Rosina zei

Super mooie kerstattentie's zijn dit Nancy...leuke frisse kleurtjes...

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Suzan zei

Superleuk gemaakt Nancy!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

gerrie zei

Grappige kerstmannen, hoe kwam je op het idee.
Groetjes, Gerrie.

Jantine zei

Oh, die zijn gaaf! Hartstikke leuk, deze sneeuwpoppen.
En prettig dat je € op tijd viel 😉
Groetjes,
Jantine

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Nancy, wat zijn ze leuk...Die ga ik onthouden want die stempeltjes heb ik ook :P Ze brachten geen verkoeling maar wel een glimlach op mijn gezicht :)
Lieve groetjes Miranda

Marfien zei

Helaas ik ben nog ouderwets bij mij valt mijn franc nog steeds . . . en die moet deze dagen veel vallen nu ik mijn nieuwe machien aan het ontdekken ben :-)
leuke verpakkingen heb je gemaakt

SylS creaties zei

Leuk die sneeuwpopjes! Mijn dochter weet mij ook altijd te vinden als ze iets wil voor haar leerlingen ;-).
Groet en geniet van het mooie weer!
Syl