analytics

dinsdag 17 april 2018

Nathan 5

Dag bloggers,

Welkom aan Danoesja als nieuwe volger! Ik kom zeker nog bij je langs maar door verbouwingswerken, nu gewoon te weinig tijd om te bloggen...

Wat een leuke reacties nog op afgelopen weekend. Natuurlijk was ik nog enkele namen vergeten te vermelden van dames die we nog gezien hebben en niet op de foto stonden... Nancy S en Enny, fijn dat jullie ook nog zijn langs gekomen, alhoewel jullie niet mee op de foto stonden...

Vandaag een verjaardagskaartje voor Nathan die 5 werd. Ook hij kreeg een schudkaartje want dat vinden 5-jarigen super leuk!

Papier: Bazzil
Beer: Me to you
ingekleurd met copics
Ster: Tonic
Kleine sterren: Pons EK
Cijfer en letters: Die Namics
Schudparels en sterretjes uit voorraad


5 opmerkingen:

Ellen zei

Natuurlijk vinden vijfjarigen een schudkaartje leuk! Gaaf is deze met al die sterren erop.

SylS creaties zei

Super leuk kaartje!
groetjes,
Syl

Diny zei

Wat een gaaf kaartje Nancy!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Prachtig kaartje voor Nathan! Leuk met al die sterren...

Nelleke zei

Zo jammer dat ik er niet kon zijn. Ik lees zulke leuke verhalen. Volgend jaar hoop ik. Leuke kaart maakte. Mooi. Groetjes Nelleke