analytics

vrijdag 20 april 2018

Love ya!

Dag bloggers,

Weten jullie... Vandaag wordt mijn oudste dochter 30! Wat vliegt de tijd toch!! En als zij jarig is, voel ik mij ook altijd een beetje jarig... gek misschien maar door haar ben ik wel voor het eerst mama geworden hé! We trekken er dus gezellig samen op uit vandaag... samen met Eva...

Er zijn geen geboortekaders of projectjes meer in wacht, dus toon ik jullie vandaag mijn 2de projectje voor het DT van 'in 't Woefke' vandaag.
We werken met materialen van Alexandra Renke en na mijn zeepaardjeskaart, maakte ik ook deze nog. De afbeelding komt van een vel papier met verschillende olifanten. Deze kijkt zo verliefd naar de muis, vandaar mijn tekst ook er bij...

Papier: Bazzil
Afbeelding: Alexandra Renke
Tekst: Lawn Fawn
Kader: Die Namics
Emblishment: in 't Woefke


Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend en tot maandag voor wat lekkers alweer!

3 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

dikke proficiat ! geniet maar van jullie dagje, het weer zit alvast mee
leuk kaartje
grtjs,martina
x

Jantine zei

Gefeliciteerd! Leuk dat jullie een dagje samen hebben!
Mooie kaart, mooie illustratie.
Groetjes,
Jantine

SylS creaties zei

Leuke kaart! Alsnog van harte gefeliciteercd met je dochter!
groet en fijn weekend,
Syl