analytics

woensdag 11 april 2018

Oscar 7

Dag bloggers,

Dank voor jullie file-support gisteren. Het heeft niet veel uitgehaald vrees ik... Normaal kan ik op 10 minuten tot de oprit van de autostrade geraken. Op werkdagen doe ik er een kwartiertje over. Maar die oprit is nu afgesloten en ik moest of een oprit verder, of één verder weg kiezen. Ik heb de foute keuze gemaakt om die verder te willen nemen want iedereen wou dat doen. 55 minuten heb ik er over gedaan. Toen ik aan de oprit aankwam, moest ik eigenlijk al beginnen werken... Verder viel het verkeer vrij goed mee zodat ik maar 20 minuten te laat was. Gelukkig was ik toch vroeger vertrokken.
Vandaag probeer ik een andere route...

Oscar werd 7 jaar en voor hem haalde ik de vliegende olifant nog eens tevoorschijn. Ik vind het zo'n schatje! Vriendin Monique vraagt elk jaar weer om voor alle kindjes in haar omgeving, leuke verjaardagskaarten te maken. Dit jaar krijgt elk kindje een schudkaart...

Papier: Bazzil
Olifant: Wild Rose
ingekleurd met copics
Wolken: Lawn Fawn
Ballonnen: Tonic
Cijferballon: Avery Elle
Letters: Die Namics
Pailletjes en pareltjes uit voorraad


6 opmerkingen:

Mariken zei

Wat een lieve leukerd is dit! Harttstikke toffe verjaardagskaart voor de jarige!

martina's kaartjes zei

het werd een leuk kaartje voor oscar, die zal blij zijn
grtjs,martina
x

Diny zei

Prachtig kaartje heb je voor Oscar gemaakt Nancy!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Allerliefste schudkaart heb je voor Oscar gemaakt Nancy. Die zal zeker in smaak vallen.
Lieve groetjes Miranda

chantal zei

Leuke kaart heb je voor Oscar gemaakt.
Ja dat verkeer, pffff erg he
liefs Chantal

SylS creaties zei

Schattig! Leuk die gevulde ballon!
groetjes,
Syl