analytics

dinsdag 10 april 2018

diep in de zee...

Dag bloggers,

Gisteren kwam ik tussen de middag bij jullie kijken, maar kan nog steeds niet reageren op mijn pc van 't werk... maar ik zag weer leuke dingen langs komen. 's Avonds had ik thuis echt geen tijd om te bloggen. De living was een puinhoop. Er waren ramen geplaatst en dochter was al aan 't poetsen. Ben er meteen mee in gevlogen. Dan snel iets gegeten en daarna mijn ateljee ingepakt want vandaag worden daar de shuifdeuren vervangen. Daarna de kleine slaapkamer beneden slaapklaar gemaakt. Want ook in onze kamer werd er gisteren een raam geplaatst en werd de rolluikkast afgebroken. Te veel stof dus om in te slapen... En nu heb ik een beetje een kampeergevoel... Slechte matras, beetje geradbraakt maar wel weer tot aan de wekker doorgeslapen. Ik ga het nog kunnen! ;o)

Vandaag toon ik jullie mijn eerste kaart van het DT van deze maand. We werken met materialen van Alexandra Renke en zij maakt heel mooi designpapier. Daar mochten we er ééntje van uitkiezen en dit was mijn keuze. Ik verwerkte echt het hele blad op 1 kaart...





En nu moet ik snel vertrekken. Vannacht zijn werken op de Antwerpse ring gestart, net op de plaats waar ik er op moet... Ze verwachten gigantische files... Dus vertrek ik maar een kwartier vroeger... 

7 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Dit is inderdaad fantastisch mooi papier!
Heel mooie kaart.
Succes met de werken thuis en onderweg....
Nancy

Mariken zei

Nog al vroeger...pfff. Je kaartje is prachtig, ik hou van deze kleuren! Succ6 met alles daar!

Jantine zei

Wat een schitterende kaart, Nancy. Mooi papier in prachtige kleuren.
Wat ellendig dat ze precies op jouw route gaan werken en je dus nog vroeger moet vertrekken... Sterkte!
Ook met je kamperen in eigen huis.
Groetjes,
Jantine

!neke zei

Hele mooie kaart !!!!
Succes met alles !
Komt vast goed !

SylS creaties zei

Wat een schitterende kaart! Super mooi!
Het blijft rennen en vliegen voor je he? Succes met alles.
groet,
Syl

Diny zei

Wat een gave kaart Nancy!
Groetjes Diny

Ellen zei

Hopelijk zonder file op je werk gekomen vanochtend. Niks zo erg als (te) lang over woon-werkverkeer te doen. Ik dacht al, dat ik iets bekends zag aan het papier. Alexandra Renke heeft zulk prachtig designpapier! Je hebt het heel mooi gebruikt op deze kaart.