analytics

dinsdag 3 september 2024

wat je in je hart bewaart...

Dag bloggers,

Na de serie kaders met droogbloemen, laat ik jullie vandaag nog een rouwkaart zien met droogbloemen. Deze keer blauw met zwart gecombineerd, maar vond ze zelf wel heel mooi. Ik maakte ze voor een oud-voorzitter van ons theater. We kennen de familie dus al heel lang en ook al zagen we elkaar niet meer zo vaak omdat zij deels in het warme Tenerife waren gaan wonen, toch blijven het vrienden, zij het dan op afstand. 
De man in kwestie is steeds kapitein op lange afstand geweest en ik vond dat blauwe wel voor hem passen. Hoop dat zijn familie het kon waarderen. 



4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel stijlvol deze kaart, en ook je kaders uit de vorige post. Liefs Anita

GerJanne zei

Ik vind hem prachtig! Heel mooi in zwart en blauw...Vind ik altijd een mooie combinatie. Mijn vader had vroeger en gestreept overhemd: blauw-zwart. Als puber heb ik die uit zijn kast gehaald en gedragen op zwart! Te gek!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi stijlvol kaartje met de blauwe kleuren
groetjes ellen

Claudia's kaartjes zei

Zo mooi je kaartje!!
Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB pagina: Claudia's Kaartjes and more
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls
Girlz Rebel Challenge
Girlz Creative Fun Art of Scrap