analytics

donderdag 12 september 2024

elke donderdag een kerstkaart - Huisjes-Gnome

Dag bloggers,

Het is me gelukt! Gisteren na het werk en voor een theatervergadering, maakte ik mijn eerste Gnome-kerstkaart. Het wordt een serie van 4 verschillende en eigenlijk wou ik de eerste al tegen vorige week donderdag maken. Door tijdsgebrek is dat niet gelukt toen. Nu heb ik het papier al gekozen voor de 4 verschillende kaarten en dat ligt te wachten. Maar eerst staan er nog een aantal dringende projecten op de agenda. Vandaag moet ik nog werken, vanavond een cursus, morgen een dagje op stap en zaterdagochtend moeten er zeker nog 3 opdrachten afgeleverd worden. Dat wordt spannend...
Maar eerst: Maak kennis met de eerste Gnome. Hij komt jullie alvast vrolijke feestdagen wensen. Deze houten figuurtjes kwamen woensdag net op tijd aan. Ik had ook nog snijmallen liggen maar dan moesten die allemaal nog gesneden en in elkaar gestoken worden. Dit was een iets eenvoudigere oplossing en ik hou wel van hout op mijn kaarten... 


Deze leukerd doet alvast mee aan 52 weeks to Christmas. 

11 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hij is super cute je kaart, een mooie gnome Nancy! Fijne dag liefs Anita

Creaellenknutselsite zei

wow wat leuk de houten kabouter leuk in combinatie met het leuke papier
succes met al je andere opdrachten
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Mooie kaart en super leuk die houten gnome.
Groetjes, Caroline

marian zei

O,o,o, wat heb je het toch druk, dus knap dat je nog tijd hebt gevonden voor deze leuke gnome kerstkaart. Het is een super mooie kaart geworden.
Veel succes gewenst met alle komende bezigheden.
Groetjes van Marian.

Kaartenkraam zei

Zo te lezen hoef jij je niet te vervelen en dan ook nog zo'n leuke kerstkaart maken, knap hoor!

groetjes van Ank

!neke zei

Super leuk !!!!!
groeten Ineke
DT52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Aahw wat een schattige gnome, die kan zo in de boom ( dat rijmt). Hij past mooi bij het gezellige dessin-papier Nancy. Een leuke kerstkaart.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC en succes met alle drukte.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

GerJanne zei

Superleuk! Ik heb ook wat houten figuurtjes gekocht. Vind ik ook nog steeds erg leuk op ene kaart!

joke zei

Wat een leukerd deze houten gnome, mooi papier gebruikt. Ben benieuwd naar de hele serie. Druk baasje ben je!
Groetjes Joke

Nancy Soetaert zei

wat leuk zo'n houten gnome! mooi om die op je kerstkaart te verwerken. tof dat je weer meedoet met onze challenge.
Groetjes
Nancy 52WTC

Jantine zei

Leuke kaart met de kabouter, Nancy! Het papier is zo leuk gekozen bij je leuke houten kaboutertje. Jammer dat tijdgebrek soms roet in het eten gooit, maar deze heb je toch maar vast klaar!
Leuk dat je meedoet met onze uitdaging!
Groetjes
Jantine DT 52WTC