analytics

maandag 30 september 2024

Cijfer-schudkaarten voor Nora, Ciska, Emma en Paulien

Dag bloggers,

Hadden jullie een fijn weekend? Ik heb geprobeerd van zoveel mogelijk in mijn ateljee te werken. Maar da's toch weer niet helemaal gelukt. Vrijdag moest ik op tijd aan de schoolpoort staan, zaterdag had ik 's middags onverwacht eters en zondagochtend ben ik nog even langs geweest bij 'in 't Woefke want die bestaan al 35 jaar zeg! Goed toch! En Inge en Maries blijven het echt goed doen in hun winkel!

Bij de start van deze nieuwe werkweek laat ik meteen 4 kaarten op jullie los. Voor het kinder-jaarthema maakte ik nog 4 leuke schudkaarten voor Paulien, Nora, Ciska en Emma. Drie ervan staan in fruit-thema omdat ik bij de schud-fruitjes ook nog leuk papier vond... Paulien kreeg dan weer echte diamanten in haar cijfers.
De besteller was er blij mee en ik vermoed de ontvangers ook wel... Ben dringend op zoek naar een nieuw thema voor volgend jaar... Moet er eens goed over nadenken... 






Geen opmerkingen: