analytics

donderdag 5 september 2024

elke donderdag een kerstkaart - very merry

Dag bloggers,

Ik ben iets later vandaag en dat heeft een reden. Gisterenavond had ik nog een vergadering voor ons theater en ik was rond 22u thuis. Maar omdat ik vandaag een vrije dag heb, wou ik toch nog een kaart verder maken. Alles lag al klaar en er was al een deel gesneden, maar de kaart zelf wou ik klaar hebben. Zondag staan we op de kunstenmarkt in onze gemeente en de besteller van de kaart kan die daar komen ophalen. Ik wil dit weekend ook nog andere dingen maken, dus de bestelling kon maar klaar zijn. Ik lag dus om 1u in mijn bed... Maar de kaart staat te blinken... (letterlijk dan want er hangen honderden glitters op die ik één voor één heb opgekleefd...)

Deze week heb ik nergens een gaatje gehad om nieuwe kerstkaarten te maken. Ik had welgeteld nog één bijzondere kaart in mijn archief van vorig jaar zitten om te tonen op een moment als vandaag. En deze kan ik nu eindelijk aan jullie laten zien. 
Had ik al verteld dat ik geweldige kappers heb? Denk wel de beste van het land. En ze zijn dan ook super tof... Af en toe bestellen zij een kaart voor een bijzonder iemand. Zo wilden ze een speciale kerstkaart voor een dame die soms op hun hond past. Garçon is dan ook een geweldige hond die steeds in het kapsalon ligt, staat, dag komt zeggen of gewoon languit in het deurgat van de voordeur ligt, zodat je er over moet stappen om binnen te geraken. Maar hij is zo braaf... Dus de kerstkaart mocht ook een beetje van hem komen. De vraag was gesteld en dan begin ik te denken. Nu hangt er al een aantal jaren een portret van Garçon in het vestiairekamertje van het kapsalon. Ik maakte er met mijn gsm een foto van. Dacht dat ik die wel kon gebruiken voor de kaart. De dame in kwestie heeft al een respectabele leeftijd en woont naar 't schijnt wel vrij groot en sjiek. Dus dacht ik ook dat een grote kaart wel moest kunnen... 
En dit is het resultaat, je kan dit wel de mooiste kerstkaart noemen die ik vorig jaar gemaakt heb... De rode hulstbolletjes op het papier blinken ook, dat is jammer genoeg niet goed zichtbaar op de foto. Ik vond het geweldig mooi papier om mee te werken en vind wel dat alles past bij elkaar... 





Deze kaart doet mee bij 52 weeks to Christmas... 
En voor wie vandaag naar Den Bosch gaat, misschien komen we elkaar wel tegen... Als je twee enthousiaste Belgjes tegenkomt, vraag gerust of wij het zijn, haha!! We zijn er pas om 12u of zo... 

8 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart en wat een leuke hond. Veel plezier in Den Bosch.
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wow wat een gave kaart met het mooie papier en de grappige hond in zijn gouden lijstje op en top bling bling, sjiek hoor
groetjes ellen

marian zei

Wat een schitterende kaart en die foto, geweldig. Veel plezier gewenst op de beurs.
Groetjes van Marian.

Jantine zei

Wat een gave kaart, Nancy! Veel plezier in 's-Hertogenbosch.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wat gaaf zo'n gepersonaliseerde kerstkaart met die chique hond in het middengedeelte. Ik vind hem geweldig! Heel mooi zoals je de kaart verder gedecoreerd hebt Nancy, echt een plaatje.
Veel plezier op de beurs, ik sla een jaartje over.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Anita van Deur zei

O wat een toffe kaart Nancy! Veel plezier op de beurs. Liefs Anita

!neke zei

Hij is echt heel leuk !!!!!
groeten Ineke
DT52WTC

Nancy Soetaert zei

wat een fantastisch mooie kerstkaart, die zal vast in de smaak gevallen zijn!
Groetjes
Nancy 52WTC