analytics

zondag 1 september 2024

kaders met droogbloemen - klein gelukske

Dag bloggers,

Ik had het beloofd, ook vandaag zou er nog een extra weekendpost verschijnen. Een tijdje geleden maakte ik een serie kaders met droogbloemen. Er zijn er al een aantal van verkocht maar tegen volgend weekend wil ik er graag nog extra bijmaken want we staan over een week op de kunstenmarkt in onze gemeente. 

Hier de kaders voor een 'klein gelukske' omdat iedereen toch dat beetje extra verdient...




Straks rijden we terug naar huis want morgen is het terug werken geblazen. Het was een kort verblijf aan zee maar we hebben genoten. Manlief slaapt nog, ik ga nog wat kaarten afwerken... Mijn ateljee is steeds dichtbij, ook op vakantie...

3 opmerkingen:

Bernadet zei

Wat gaaf zo met die droogbloemen Nancy!
Vind vooral de waslijntjes met wasknijpers waanzinnig leuk!
Ooh lekker, jullie waren aan de zee. Was er wel perfect weer voor hè.

Creaellenknutselsite zei

ook deze kaders zijn weer helemaal super
groetjes ellen

GerJanne zei

Heel gaaf gedaan! maar hoe kan je ateljee nou toch zo dicht bij zee zijn?