analytics

donderdag 26 september 2024

elke donderdag een kerstkaart - Zuurstok-Gnome

Dag bloggers, 

Vandaag is de derde Gnome aan de beurt. Jammer dat ik niet vanaf week 1 tijd had om ze te maken want nu staat nummer 4 nog te wachten en er komt volgende week alweer een nieuwe opdracht... Moet dus zien wanneer ik de vierde op jullie los laat, misschien doe ik dat morgen wel...Of toch volgende week als ik te weinig tijd heb om de nieuwe te maken. 

Vandaag is zuurstok-Gnome aan de beurt. Die heeft er duidelijk zin in want hij heeft een heleboel zuurstokken mee om uit te delen...


Hopelijk vind ik de tijd om aan de nieuwe opdracht te beginnen. Mijn bestellingen voor de volgende weken zijn klaar geraakt. Morgen begin ik aan een grote opdracht. De rest zal even moeten wijken... Mijn volgende weekends staan ingepland om aan een nieuw project te beginnen. Daar horen jullie later meer over. Gelukkig heb ik nog projecten genoeg om ondertussen te laten zien. De wachtrij is nog lang...

4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Je krijgt het nog druk Nancy!! Je kaart is een leuke. Liefs Anita

martina's kaartjes zei

deze is leuk en lief geworden, mooi gemaakt
grtjs,martina

Caroline Cards zei

Ook dit is weer een leuke!
Groetjes, Caroline

Diny zei

Net of de kerstman voor de spiegel staat Nancy....leuke kaart!
Groetjes Diny