analytics

woensdag 4 september 2024

boeketje droogbloemen voor Kristel die 62 werd

Dag bloggers,

We blijven nog even in de droogbloemenperiode zitten. En dat gaat nog even blijven duren want ik tikte deze week (dankzij mijn workshopper Lieve) nog een nieuw pakket droogbloemen op de kop in ruil voor een bus vloeibaar wasmiddel... Leuk, die 'geven-en-ruilen-rubriek' van onze gemeente op fb... 
Voor Kristel maakte ik in juli dit boeketje op haar kaart. Zij werd 62. Ze is al een poosje fan van mijn kaarten en bestelt er ook regelmatig. Deze kaart kreeg zij van haar zus en schoonbroer. De kaarten voor haar man die deze maand 63 wordt, zijn al afgeleverd maar de brave man moet deze nog krijgen, dus dat is nog even wachten om ze te tonen...




4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kleuren combinatie! Fijne dag liefs, Anita

Claudia's kaartjes zei

prachtig gedaan,
this is so nice.
Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB pagina: Claudia's Kaartjes and more
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls
Girlz Rebel Challenge
Girlz Creative Fun Art of Scrap

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de droogbloemen ze blijven leuk op de kaart
wat een leuk idee zo'n geef/ruil rubriek
groetjes ellen

Epie zei

Superleuke kaart met de droogbloemen Angelique
Groetjes Epie