analytics

dinsdag 10 september 2024

Geniet van de kleine dingen + een verhaaltje...

Dag bloggers,

Deze zomer, toen ik meedeed aan de open-atelier-route in onze gemeente, kwamen er veel bezoekers langs... Eén dame had een verzoekje... of ik ook een kaart had met een vuurtoren... Die had ik niet zo maar in mijn voorraad maar ik had wel een stempel en enkele snijmallen en stencils met vuurtorens... of ik er (snel) eentje kon maken... Ik begon er meteen aan maar het werd drukker en de dame wou de kaart de dag erna wel komen halen. En zo gebeurde... Het werd deze. De dame in kwestie was super tevreden, vooral met die tekst er bij en ik vond ze zelf ook wel leuk... En daarmee was die snijmal die al jaren in mijn map zat, ook aan zijn vuurdoop toe... Had hem dus nog niet gebruikt... Jammer dat ik vergeten ben haar telefoonnummer te vragen want er zitten nog wel vuurtorenprojectjes in mijn hoofd... Weet enkel dat ze vlakbij woont maar ja, daar ben ik niet veel mee... Het zal voor volgende zomer zijn... 


GerJanne reageerde gisteren leuk op mijn post:
Je Ateljee reist mee naar de kust (want ik neem steeds spullen mee als we naar zee gaan)  en 't is allemaal handwerk komt zelfs op Malta!
Hier wil ik even op reageren... Het is niet de eerste keer dat mijn ateljee op reis gaat hoor! In 2014 ging dochter Caroline trouwen in Afrika en ik nam toen een hele koffer mee naar daar om er een workshop te geven. Ik heb de berichten even terug opgezocht en je kan het hier nog een keer terug lezen: Afrika 1 + Afrika 2 + Afrika 3 + Afrika 4 + Afrika 5
Eigenlijk is het best leuk om die oude blogberichten nog eens terug te lezen en de foto's ervan te zien... en jullie reacties erop te lezen...

Binnenkort vertrekken er trouwens nog kaarten naar ver buiten België maar daar kan ik nog niets over vertellen... Daarover binnenkort meer... (ik moet deze kaarten trouwens dringend gaan maken)



5 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het zee thema leuke details heb je gebruikt en een mooie tekst
handig met je ateljee op reis
groetjes ellen

alma.heijenk@gmail.com zei

oh haha heb je Afrika blogjes gelezen en bekeken. wat leuk zeg dat zelfs de mannen meededen.
groetjes Alma

Nelleke zei

Nou fijn dat je hem gebruikt hebt, ja ik ken dat helemaal dat er ongebruikte dingen liggen. Hihi voor volgend jaar zou ik alvast wat kaartjes in het voren maken. Zijn jou ideetjes uit je hoofd en je hebt er gelijk wat klaar. Ik sta er altijd wat jij nog allemaal maakt, naast je werk en gezin. Volgens mij slaap je niet veel. Groetjes Nelleke

Anita van Deur zei

Leuk is deze kaart mooie snijmal Nancy! Liefs Anita

GerJanne zei

Heel mooie kaart is het met deze vuurtoren.
En een deel van mijn ateljee reist ook altijd mee! Vooral als we met de tent gaan....