analytics

vrijdag 6 september 2024

Geboortekader en kaart met droogbloemen voor Sofia

Dag bloggers,

Het is alweer vrijdag, wat gaat het snel. De eerste schoolweek zit er op en gisteren had ik een extra vrije dag genomen om met Martina naar de beurs in Den Bosch te gaan. We hebben ervan genoten en mijn voorraad is terug aangevuld. Denk dat ik alles van mijn verlanglijstje heb gevonden, of toch bijna... en nog wat extra ook, haha... 

Vandaag laat ik nog eens een geboortekader op jullie los. Deze maakte ik voor Sofia, het derde kindje van een collega. Hij heeft de kader gisteren op kantoor zien staan maar kreeg hem nog niet mee omdat ik zelf niet aanwezig was, haha! De collega's gunnen het mij om hem zelf af te geven. Maar de papa heeft hem al gezien gisteren, dus kan hij op mijn blog vandaag... Denk niet dat hij komt kijken. 
Op het geboortekaartje staan dus droogbloemen gedrukt. Ik maak dit graag na met echte droogbloemen. En de ouders zijn altijd super enthousiast als ze zo'n kader mogen ontvangen... Deze keer maakte ik er ook weer een felicitatiekaart bij. 




Ik wens jullie een fijn weekend. Wij staan zondag op de KUS kunstenmarkt in onze gemeente. Hopelijk schuift de regen voorbij zodat we droog blijven. Onze tentjes zijn in elk geval overdekt, waarvoor dank aan de gemeente die deze voor ons huurt... 


2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Het is een super mooi kader Nancy, fijn weekend en succes met KUS! Liefs Anita

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kader met de droogbloemen zo leuk weer hoe je hebt nagemaakt van het origineel ook het kaartje past er weer perfect bij
groetjes ellen