analytics

vrijdag 13 september 2024

Monsterstjes voor Kobe die 16 werd

Dag bloggers,

Voila, mijn tandartsbezoek is al achter de rug. Over een dik uur komt mijn vriendin naar hier en gaan we op jaarlijks verjaardagsuitstapje... Zij was vorige dinsdag jarig en ik ben net een weekje jonger... 
Ondertussen zijn er hier al 5 verjaardagskaarten in de bus gevallen, ze liggen nog netjes ongeopend op de kast in mijn ateljee. Dinsdagochtend open ik mijn post bij een vroege tas thee... Dat wordt genieten. 

Kobe was in augustus jarig en zijn kaart was deze keer ruim op tijd vertrokken! Ja, ik kan dat wel als ik mij er op toeleg. Kobe is de zoon van vriendin Francisca (ben creatief in vele dingen) en hij is zelf erg creatief. Zo tekent hij al sinds hij klein was monstertjes en gekke mannetjes en toen ik deze snijmalset scoorde, dacht ik meteen aan hem. En ook al werd hij al 16, hij was super blij met deze kaart! Ik kreeg meteen een foto toegestuurd. 
Met de monstertjes zelf zit nog een workshopke aan te komen... Deze kaart is best groot geworden, het is een drieluik van zo'n 30 bij 22 cm ongeveer... 




5 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaart met de vrolijke monstertjes erop leuk al de verschillende kleurtjes je zit wel dat Kobe er blij mee is
gezellige winkeldag
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Wauw geweldige stansen je maakte er een toffe kaart mee! Liefs Anita

GerJanne zei

Wat een gave kaart! Echt tof voor Kobe. En zo leuk dat je een foto van een blij kijkende Kobe terug krijgt!

marian zei

Een super leuke kaart voor Kobe. En blijkbaar een schot in de roos.
Groetjes van Marian.

Kaartenkraam zei

Leuk als de ontvanger laat blijken blij te zijn met de kaart. ik vind hem ook erg tof gemaakt!

groetjes van Ank