analytics

vrijdag 18 februari 2022

you are loved

Dag bloggers,

Zoals ik dinsdag schreef, we maken er de week van de liefde van... Eigenlijk had ik een ander project in gedachten om vandaag te posten maar dat is naar volgende week verschoven... Vandaag wou ik graag de derde kaart van de serie laten zien die ik maakte voor mijn 'lieve-kaarten-workshop' die ik gisteren gegeven heb. Volgende week deel 2 van de workshop... 

Papier: Bazzil
Achtergrond snijmal: Lawn Fawn
Tekstsnijmal: Lawn Fawn
Lippen: Paper Smooches
Regenboogachtergrond: Distress Oxide
Glazen schudbolletjes uit voorraad


Gisteren is in Den Bosch de Knotsgekke kaartenbeurs weer van start gegaan... En weet je wie er morgen naartoe gaag? Jaaaa!!! Ikke!! samen met mijn kaartenmaatjes Martina en Sandrine... 
Wie kunnen we er tegen komen? Of zijn jullie al geweest? Laat maar weten... 
Als je 3 super enthousiaste Belgjes tegenkomt, dan zijn wij het waarschijnlijk!!

3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart leuk idee met de lipjes.
Veel plezier op de beurs, mij leuk het niet meer om te gaan. xx

Caroline Cards zei

Een leuke vrolijke schudkaart met mooie achtergrond!
groetjes, Caroline

GerJanne zei

Veel plezier op de beurs! De kaart is in elk geval superleuk en vrolijk.