analytics

dinsdag 1 februari 2022

Nelleke met pensioen

Dag bloggers,

Gisteren kreeg ik nog een privéberichtje van 'de aanstaande bruid', de vriendin die vrijdag gaat trouwen... Zij had mijn blog gisteren gelezen en stuurde dat ze het helemaal niet erg zou vinden, als ik mijn kado al liet zien hoor... Ik schreef het nog hé, dat zij trouwe volgster is... Moest je vandaag lezen, Sonja... Mooi niet, je moet maar wachten tot vrijdag!! haha!!

Velen van jullie weten het want Nelleke kreeg vorige donderdag enorm veel kaartjes, wel meer dan 80! GerJanne had mij gemaild omdat Wim, de man van Nelleke en hun kinderen een oproep hadden gedaan om tegen de laatste werkdag van Nelleke een kaart te maken en op te sturen... En daar doen we uiteraard heel graag aan mee... Nelleke wist er zelf niets van dus de verrassing was erg groot...

Ze zette ondertussen zelf al foto's op fb en op haar blog en ik kreeg al een persoonlijk bedankje... Dus mag haar kaart nu wel getoond worden... 

Papier: Bazzil en Action
Letters: uit voorraad




De foto's hieronder zijn bij kunstlicht genomen, dat zie je wel... De tweede foto maakte ik helaas niet in daglicht...




5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart! fijne dag xx

Nelleke zei

Hoe leuk is het om je kaart nu op het blog te zien! Ik weet hoe mooi deze is, hij is hier ook al uitgebreid bewonderd. dank je wel Nancy! Groet, Nelleke

Sarah zei

Super tof met de grote letters!
Ja, Nelleke kreeg veeeeeeel post!
Hihi , die Sonja, wachten zal ze!
Vandaag op mijn blog ook eens een groot project. Toen ik er aan bezig was, heb ik veel aan jou gedacht, want jij doet altijd van die grote projecten. Altijd bewondering voor gehad , nu nog meer! 😉

Sarah zei

Bedankt voor je reactie! De naam is geen top secret, er was eerst een ontwerp met een naam, maar mama en papa twijfelden... Dus stelde ik voor om kaarten zonder naam te maken, maar met een label en dat was voor hun perfect dan hoefden ze niet te stressen en als ze het kindje kunnen bewonderen zullen ze wel zien welke naam het beste past. Je zag misschien dat er nogal veel plaats is voor een naam vanbinnen. De papa is van Afrika dus het wordt een 4- delige voornaam met vooraan op het kaartje de roepnaam. Het gaat een heel mooi kindje zijn! 😉

GerJanne zei

Hey Nancy, ik zag deze kaart in het echt en hij is echt geweldig. Ze kan er niet meer omheen... nu echt met pensioen.
En wat een grappige vriendin die Sonja. Had ze wel gewild, hahahaha, laat haar nog maar even lekker nieuwsgierig zijn..