analytics

maandag 28 februari 2022

wat je in je hart bewaart...

Dag bloggers,

Wat een leuke reacties op mijn kaders van vorige week. Ik kreeg de vraag of het schilderijtjes waren... Nee, het zijn drie-dimentionele kaders, dus ze zijn vrij diep zodat je er hogere zaken in kan stoppen. In de éne zitten koekjesvormen, in de andere echte sleutels. Achter het blad waar die op kleven, heb ik dan nog lichtjes gestopt. De snoertjes zitten verborgen. In het blad maakte ik kleine gaatjes, waardoor de lichtjes dan schijnen. Elk lampje is achteraan vastgekleefd, zodat ze niet kunnen wegzakken... 

Het was een druk weekend, had nog veel werk aan mijn project dat echt af moest geraken en ik voel me nog steeds niet helemaal ok... Zieke dochter ook, dus kleinkindjes waren hier 3 dagen... Laura ook, die is me komen helpen... 

Maandagochtend, niet veel tijd, kort berichtje... 
Ik heb nog wat rouwkaartjes in wacht staan, het is een serie van 4 dus misschien kan ik ze maar meteen allemaal achter elkaar tonen deze week...

Hier de eerste...

Papier: Bazzil
Klaproos: Memory Box
Tekst: Nellie Snellen



2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie sfeervolle kaart, succes met je werk week en beterschap voor de zieke. Fijne dag xx

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje wat een rust straalt ervan af mooie tekst heb je gebruikt
groetjes ellen