analytics

dinsdag 8 februari 2022

hello

Dag bloggers,

Soms zit er al een kaartje in je hoofd... Je weet wat je wil maken en je wil er graag het gepaste papier bij... En dan begin ik te zoeken in mijn papierblokken. Ik steek soms meer tijd in het zoeken naar het gepaste papier dan dat ik aan het maken van de kaart zelf besteed. Is dat herkenbaar voor jullie? 
Nu moet ik wel bekennen dat ik door de jaren heen al zo veel bij elkaar kreeg dat het inderdaad soms even duurt voor ik het juiste materiaal bij elkaar gevonden heb... En ja, mijn papiervoorraad... Ik zou er zelf een winkeltje mee kunnen beginnen. 
Maar omdat ik deze kaart bij de opening van mijn nieuwe ateljee ook als mini-workshop wou geven aan mijn vast team workshoppers, moest ik ook genoeg papier hebben voor hen allemaal... En dan is het handig om enkele bladen van hetzelfde papier te hebben en dat maakt de zoektocht dan weer wat moeilijker...
Maar hé, hoe goed past dat oker papier met groene stipjes bij de basiskaart en bij de blaadjes die er bovenop kwamen? Ik was er erg tevreden over! En mijn creatief workshopteam ook! En die waren dan weer super blij om in mijn nieuwe ateljee aan de slag te mogen gaan...
En dat brengt mij weer bij de gedachte dat ik er dringend foto's van moet maken... Tja... doordat we alweer een volgende verbouwfase aan het voorbereiden zijn, staan er ook weer dozen en andere spullen in die er eigenlijk niet thuis horen... En ik ben een nieuw project opgestart, dus tijd om alles op te ruimen is er even niet... Ik doe mijn best, zodra het kan, volgen de foto's. 
Nu krijgen jullie alvast deze kaart te zien...

Papier: Bazzil en Action
Diafragma: Lawn Fawn
Tekst en bladeren: Lawn Fawn



 

2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Het wikken en wegen heeft zijn vruchten afgeworpen Nancy alles past perfect bij elkaar! Kijk uit naar de foto`s :) Fijne dag liefs xx

GerJanne zei

Hij is super tof! EN ja, soms ben je langer aan het zoeken naar de juiste materialen, dan dat je aan het freubelen bent.