analytics

woensdag 16 februari 2022

sending big hugs

Dag bloggers,

We gaan nog even door met lieve kaartjes... We moeten wel opletten want de laatste woensdag van de maand valt vroeg deze keer, volgende week is het al weer kleurenkaartenteam... En ik moet mijn kaart nog maken, 't is hier druk in kaartjeswereld... 

Vandaag krijgen jullie nog een lieve kaart... Deze is wel groter dan de vorige twee maar daarom niet minder schattig... De hartjesachtergrond maakte ik met twee toffe hartjessjablonen die over elkaar passen zonder dat de hartjes elkaar raken... Zo kan je met meerdere kleuren werken. Ik gebruikte dezelfde kleuren inkt dan op de vorige twee kaarten. Het papier van de kaart paste ik aan, aan de kleuren van de hartjes. 

Papier: Bazzil
Hartjessjablonen: Lawn Fawn
Inkt: Distress Oxide
Tekst en kader: Lawn Fawn



3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig met al die fleurige hartjes! Fijne dag xx

!neke zei

Super leuk !!!
Ik heb die tekststans ook !!!
Groeten Ineke

GerJanne zei

Wat een vrolijke kaart is het!
EN ja, inderdaad... ik moet ook nog aan de slag voor het KKT!
Komt helemaal goed! Ik maak er meteen twee, want de kleur die erbij komt mocht ik kiezen! ;-)