analytics

donderdag 3 februari 2022

elke donderdag een kerstkaart - uitdaging - kaarsen op je kaart

Dag bloggers,

Vorige week mocht ik gastdesigner zijn op het blog van '52 weeks to Christmas' en toonde ik al een kerstkaart met kaarsen. Ik maakte er nog een tweede om zelf aan de uitdaging mee te doen en vandaag is het de laatste dag dat die gelinkt kan worden... Hoog tijd dus om ze te laten zien... Ik werk eigenlijk nooit met voorgedrukte afbeeldingen op een kaart. Maar toen ik door mijn kerst-papier-blokken aan het bladeren was, kwam ik deze tegen en vond ze best mooi genoeg om een kaart mee te maken... Ook zat in dat blok een groen blad dat er mooi als achtergrond bij paste. En zo ontstond deze kaart... Het sterretje rechts, kleeft er met een 3d-sticker op omdat er een klein stukje van een diertje op stond. Tja, die afbeeldingen lopen wat door elkaar zodat je ze niet steeds mooi vierkant kan uitsnijden zonder een stukje van een andere prent er op... Maar er zijn altijd wel creatieve oplossingen, niet? 

Mijn mama zag deze kaart afgelopen weekend staan en was meteen fan... Eerlijk? In die blokken papier zitten zo'n mooie afbeeldingen dat ik ze wel vaker ga gebruiken, zeker voor 'snel-klaar-kaartjes'... Het moet niet altijd even moeilijk zijn, niet? 

Papier: Bazzil en Action
Touwtje uit voorraad






14 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Zeer zeker mooi, vooral hoe je het touw kruiste, mooi plaatje en dp papier! Fijne dag.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het mooie papier en plaatje zeker zonde om niet te gebruiken,
groetjes ellen

Antjes kaartcreaties zei

Logisch dat je mama de kaart mooi vindt Nancy. Het is ook een heel mooie kaart. Het plaatje is erg mooi. Prachtige kleuren en heel leuk met het touwtje eromheen en de sterren erop.
Groetjes Antje

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart met heel mooie afbeelding. Het hoeft zeker niet moeilijk te zijn om een mooie kaart te maken. Heerlijk als je daar eens niet zo lang over na hoeft te denken en een mooi resultaat hebt.
Groetjes en een fijne dag, Caroline

Marijke zei

Ik vind het een mooi kaartje! Ik heb die blokken ook en vind de plaatjes erin prachtig! Net wat je zegt, het hoeft niet altijd moeilijk te zijn! Deze is al heel geslaagd! Groetjes en fijn dat je weer mee doet met 52WTC. Marijke.

Diny zei

Wat een leuke kaart met de mooie kaarsjes Nancy!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nee juist fijn om af en toe "snel" een kaart te maken en ook zonde om de mooie plaatjes niet te gebruiken. Ik vind het een mooie sfeervolle kerstkaart Nancy. Leuk met het touwtje erbij.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Annemarie en Merit zei

Prachtig kerstkaartje met dit mooie plaatje! Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 weeks to christmas!

Liefs, Merit en Annemarie
DT52WTC

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Heel handig als je dit moois tegen komt, je hebt meer dan je denkt. Een prachtige kaart heb je gemaakt, ik geloof best dat je moeder er meteen weg van was. Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

!neke zei

Heel mooi en snel is ook wel eens leuk om te maken !!!
Groeten Ineke
DT52 WTC

GerJanne zei

Dat is juist heel handig om om een plaatje te gebruiken, zeker als je snel wilt of moet zijn.
Het is ook een heel mooi kaartje, ik snap dat je mama fan is!

Jantine zei

Heel mooie afbeelding Nancy! Absoluut zeer geschikt voor een kerstkaartje, lekker op gebruiken. En creatief opgelost met je sterren.
Fijn dat je meedoet met de uitdaging van 52WTC.
Groetjes,
Jantine DT 52WTC

Nancy Soetaert zei

mooi kaartje, leuk dat je meedoet aan onze kaarsenkaartenchallenge! in die blokken zitten idd veel toffe plaatjes.
Groetjes
Nancy 52WTC

Suzan zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge!
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes Suzan
DT 52WTC