analytics

woensdag 23 februari 2022

Kleurenkaartenteam schakel 2 - jeansblauw en koper

Dag bloggers,

Nadat ik vorige maand jeansblauw koos, heeft Anita haar oog deze maand laten vallen op 'koper'. Nu is dat een kleur waar ik heel graag mee werk en toch heeft het tot gisteren geduurd eer ik er mee aan de slag ging... Ik wist al wel dat ik met grote letters of teksten wou werken maar had nog geen idee hoe mijn kaarten er uit zouden zien... Ik ging op zoek naar papier in jeanskleur en vond er een paar waar ik niet uit kon kiezen... Dus lagen ze plots allemaal op mijn tafel... En toen dacht ik aan de cirkelmal van Marianne, die ik al maanden in huis heb maar waarmee ik pas vorige week iets heb gemaakt... 
En eens ik daarmee aan de slag ging, kon ik niet meer stoppen. Het werden er uiteindelijk 6 waarvan ik er vandaag 4 laat zien... 
De eerste had ik ook als eerste in mijn gedachten, de anderen zijn er gewoon uit voortgevloeid... Bij de derde kaart, ga ik vermoedelijk nog een ingekleurde stempel op kleven maar dat paste niet bij het kleurenthema... Ik moet hem ook nog stempelen en inkleuren, dus kon het toch nog niet laten zien...
En de laatste twee, daar mogen jullie morgen terug voor komen... haha! 





Benieuwd wat de andere deelnemers van het kleurenkaartenteam allemaal tonen vandaag? Maak gerust een keer een rondje en laat dan ook bij iedereen een reactie achter. Zo leuk om te lezen altijd...

22 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige serie kaarten het ging je goed af, fijne dag xx

Sarah zei

Goed idee om de cirkelmal te gebruiken en zo de verschillende papiertjes te kunnen gebruiken. Met de grote letters erop een schot in de roos. heel tof. Bedankt voor je lieve reacties. x

Nancy Soetaert zei

ik had ook grote letters (en wax) in mijn gedachten tot ik plots prachtig dessinpapier met kopermotiefjes kreeg en dan iets totaal anders maakte... Heel leuk al die ronde kaarten met leuke papiertjes en de mooie tekststansen!
groetjes
Nancy

Claudia's kaartjes zei

leuk

grtjs Claudia

https://knutselmeisjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie serie kaartje met de zelfde blauwe kleuren en toch steeds weer anders
groetjes ellen

Henriët zei

Wat leuk gedaan met al die jeansblauwe papiertjes met koperen tekst. Ik vind de eerste meteen ook de mooiste.
Groetjes van Henriët

Epie zei

Toffe kaartjes Nancy voor KTT , mooi koper :-)
Groetjes Epie

Marfien zei

Toffe kaartjes, echt leuk met deze kleurencombinatie

Diny zei

Wat een mooie serie in deze kleuren Nancy!
Groetjes Diny

marijke zei

Wat heb je dat weer mooi gedaan. Goed bezig geweest hoor met zoveel kaartjes! Leuk al die verschillende teksten. Groetjes Marijke

Wilma zei

PRACHTIGE kaartjes Nancy.....stuk voor stuk met al die "kleine" stukjes en die grote letters.
Liefs Wilma ☺☺☺

Femminde zei

En je had gisteren nog niets gemaakt. Ik kan het bijna niet geloven. Je zijn super mooi Nancy!!
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

chantal zei

OP de valreep prachtige reeks kaarten gemaakt.
Liefs Chantal

Laurespage zei

Nancy, ze zijn prachtig en chique ! Ik kom morgen zeker terug kijken.
Groetjes,laurette

!neke zei

Wat een gave serie !!!!
Groeten Ineke

Jantine zei

Oh, wat een gave serie, met die grote cirkels en grote teksten. Ze springen van mijn scherm. Heel leuk gedaan, Nancy!
Ben al benieuwd naar wat ik morgen te zien krijg.
Groetjes
Jantine

martina's kaartjes zei

helemaal leuk zijn deze geworden ! tof deze ronde snijmal die je gebruikt hebt. mooi gedaan
fijn dat je er weer bij was deze maand, nog een fijne avond,
grtjs, Martina

Creatiels zei

Ook hier weer een knappe reeks kaartjes om naar te kijken. Je hebt je echt wel laten gaan in de gevraagde kleurtjes
Groetjes en nog een fijne avond.
Els

GerJanneke zei

Gaaf gedaan hoor. Jij bent ook en juffrouw nippertje, he?? Presteren onder druk....

Nelleke zei

Nou jij bent losgegaan zeg! Vaak is het ook zo, als je eenmaal begint maak je er vaak meer. Mooie combinatie in de kleuren. Benieuwd wat je morgen laat zien. groetjes, Nelleke

Margreet zei

Super, super, super.....meer kan ik er niet over zeggen.
xxx Margreet

Grietje Jansen zei

Prachtig deze cirkelkaarten. Mooi die vakjesverdeling.
Grietje