analytics

woensdag 9 februari 2022

Maria 75

Dag bloggers,

Wat heb ik geweldig goed geslapen vannacht... Kan toch echt deugd doen, niet? Ik lag gisteren al om 8u in mijn bed... En ondanks dat ik moet gaan werken, ben ik zelfs een half uurtje langer blijven liggen... Dus nu vol goeie moed aan de dag beginnen en hoe kan dat beter dan met een blogberichtje... 

Vandaag een verjaardagskaart die ik maakte voor Maria die 75 werd. Zij is een vriendin van vriendin Vera. Ik ken haar wel een beetje, en denk wel dat ze blij was met deze kaart... 

Papier: Bazzil en Action
Cijfers: Gummiapan
Tekst: Alexandra Renke





1 opmerking:

Anita van Deur zei

Wat kleuren al niet kunnen doen, vind het prachtig deze kleuren combinatie Nancy hele mooie kaart. Fijn zo`n nachtrust ik heb geslapen tot 6.00 hoogst zeldzaam bij mij, fijne dag liefs xx