analytics

maandag 7 februari 2022

Nicole 80

Dag bloggers,

Hadden jullie een fijn weekend? Wij wel! Het trouwfeest vrijdag was super. Zo fijn om nog een keer echt te mogen feesten... We waren dus in de voormiddag al mee op het gemeentehuis. Eva en Noah zijn mee bloemen gaan afgeven... Daarna ben ik met dochters Laura en Elise en nog een collega van Laura gaan lunchen, het was toch een feestelijke dag, dus dat mocht. 's Avonds waren we met heel ons gezin op het feest... Dat was super!! 

En ondanks dat ik pas om half 4 in mijn bed lag, stond ik om half 8 bij de bakker, daarna de markt en de supermarkt... Om 9u ben ik gaan sporten. Trots op mezelf. Daarna ben ik begonnen aan alweer een groot project want dat werd tijd... 
Gisteren zijn waren de kinderen allemaal hier en hebben we 's avonds uitgesteld pannenkoeken gegeten want woensdag was het lichtmis... 

En zo zijn we weer bij maandagochtend beland, werkdag, de eerste van de werkweek... 

Dus laat ik maar snel een kaart op jullie los, dan kan ik hier ook verder... Denk dat ik voor het werk nog een beetje ga strijken... 

Nicole werd 80 en zij is schorpioen van sterrenbeeld. Vriendin Vera wou voor haar een aangepaste kaart... En dus ging ik op zoek tussen mijn designpapier... Vond ik toch wel een blad met horoscopen zeker!! Vera tevreden en ik hoop Nicole ook!!






5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Je hebt een goed gevuld weekend achter de rug :) mooie kaart voor de 80 jarige opzet geslaagd, fijne dag xx

Margo zei

Wat een supertoffe kaart, echt geweldig dat je dat papier had. En wat hebben jullie geluk gehad met het weer zeg. Ik had zaterdag mijn drukke dag haha, gisteren was het knutselmiddag hier.
Fijne werkweek.
Groetjes
Margo

Diny zei

Dat klinkt als heel leuk en gezellig allemaal nancy!
Wat ben je toch ook een duizendpoot he....eerst nog even strijken voordat je naar je werk gaat.....!
Je kaart is heel erg leuk geworden!
Groetjes Diny

Laurespage zei

Wat een bezige bij ben je Nancy. Ik herken me in jou, toen ik nog ging werken was ik ook zo. Nu, in pensioen moet het allemaal zo snel niet meer en genieten we van rustigere dingen en kunnen we alles ook beter plannen. Het enige is, we zijn dan ook al wat ouder.
Maar niettemin is je kaartje heel mooi geworden. Groetjes, Laurette

GerJanne zei

Ah... heerlijk he, dat feesten?? Dat het weer kan.
Je kaart voor Nicole is heel gaaf!