analytics

maandag 21 februari 2022

Valentijnsprojectje van Laura

Dag bloggers,

Vorige week was te kort om alles van Valentijn te tonen... Dus sluit ik nu even af met nog een kleiner project dat Laura maakte... 
Net zoals de kerstkransen, maakte zij er voor zichzelf en voor mij ééntje met bloemen en harten. Het staat nog te pronken in mijn ateljee... 

Voor mijn mama, Laura's oma en onderbuurvrouw, maakte ze het kleinere hart om op te hangen... 

En hiermee kan ik het Valentijnthema van dit jaar wel afsluiten... 
Maar niet zonder al te verklappen dat de Paas-versie al gemaakt is... Er zit een nieuwe workshop aan te komen!! 






6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig!! Fijne dag liefs xx

Diny zei

Wat MOOI Nancy.....
Groetjes Diny

Annemarie en Merit zei

wat schitterend gemaakt, daar zijn de nodige mensen blij meegemaakt!!
Liefs Annemarie en Merit.

Creaellenknutselsite zei

oooh wat prachtig, zo mooi met al de roosjes en hartjes
groetjes ellen

Jantine zei

Wat gaaf, deze harten, prachtig!
Groetjes
Jantine

Angelique zei

Wat een mooie valentijns projecten maakten jij en Laura weer. Lieve kaartjes en prachtige harten, schitterend.
lieve groetjes Angelique