analytics

dinsdag 22 februari 2022

Ward 91... euh... 92

Dag bloggers,

Wat plaats je tussen een mooi Valentijnsproject en het Kleurenkaartenteam en daarna de wekelijkse kerstkaart? Ik heb nog een hele rij rouwkaarten in de wacht staan, maar die hou ik voor volgende week, ok? Dus nu even tussendoor nog een verjaardagskaart met een klein verhaaltje...

Ward was jarig in november. En ik wou voor hem een persoonlijke kaart maken. Kaart klaar, aan zijn deur gaan afgeven... en enkele dagen daarna een telefoontje... Dat ik bedankt was en zeker voor het compliment op de kaart... Hij werd namelijk 92 jaar... Tja... Kan gebeuren... 

Zelf was ik heel tevreden met de combinatie van de beige tinten met het koper. Fijn dat ik ook designpapier vond met een koperen randje... Kan het helaas niet gebruiken voor het KKT van morgen want dat is nog met jeansblauw... Zal meteen mijn papier eens bijeen gaan zoeken want ik moet mijn kaart nog maken. Druk weekend gehad, 't is er nog niet van gekomen... 


Zoals ik hierboven schreef... Morgen KKT, overmorgen kerstkaarten en vrijdag staat er een super leuk project ingepland... Komen jullie kijken? 



1 opmerking:

Anita van Deur zei

Ha Nancy, leuk toch een compliment over de leeftijd het bracht een glimlach op zijn gezicht :), het is ook een toffe kaart, xx