analytics

donderdag 17 februari 2022

elke donderdag een kerstkaart: liefde met kerst

Dag bloggers,

Ik had het jullie beloofd, het zou de week van de lieve kaarten worden... Toen ik een uurtje geleden wakker werd, bedacht ik me dat ik eigenlijk geen kerstkaart had met een hart op of iets dat er voor kan doorgaan... en toen ik deze week in mijn kast iets aan het zoeken was, kwam ik nog die leuke winterharten tegen... Ben dan maar snel uit bed gekomen om nog een kerstkaart te maken... Moet kunnen, niet? 
Eerst nog passend papier zoeken. In mijn kerstblokken vond ik niet echt wat ik zocht, dus maar bij de stoere blokken... En het werd deze... Omdat er op het hart al een ijskristal hing, heb ik er nog maar een paar bij gezocht... Toch leuk als je een voorraad hebt, je vind altijd wel iets wat bruikbaar is...

Papier: Bazzil en Action
Hart en ijskristallen uit 'houten voorraad'
Jute lint ook uit voorraad
Tekst: Lawn Fawn



14 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel mooi! Een kerstkaart met en hart Heel gaaf!

Anita van Deur zei

Toffe kerstkaart Nancy, en dat op de vroege morgen heb je rap gemaakt! Fijne dag liefs.

Caroline Cards zei

Super leuke stoere kerstkaart!
Meestal heb ik zoveel leuks op voorraad dat ik moeilijk een keuze kan maken wat er op de kaart moet komen!
Groetjes, Caroline

Antjes kaartcreaties zei

Een stoere, maar toch lieve kerstkaart met het hart Nancy.
Heel mooi!!
Groetjes Antje

Creaellenknutselsite zei

wat een stoere kerstkaart met veel liefde het straalt ervan af
groetjes ellen

Jantine zei

Heel geslaagd liefdeskerstkaartje, Nancy. Leuk ook om een themaweek op je blog in te voeren.
En zo knap hoe je dat altijd 's morgens vroeg nog in elkaar knutselt.
Voorraad is heel handig, ik shop ook geregeld in mijn kast. Of ik moet heel erg zoeken omdat ik toch weet dat ik iets moet hebben, maar waar ligt het ook weer?
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

marijke zei

Een mooi kaartje met al die mooie houten details! Leuke stoere kaart! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

gerrie zei

Hahaha en dan heb je nog zooooveel weken voor Kerst en dan moet je er toch je bed voor uit Nancy. Maar ik moet zeggen, het is een heel aparte kerstkaart geworden, die vind je niet zo gauw en er zijn altijd mensen die niet van rood en groen houden.Ik vind hem mooi in ieder geval. Groetjes,Gerrie.

Diny zei

Het is een prachtige stoere kaart geworden Nancy!
Groetjes Diny

Annemarie en Merit zei

schitterende vroege kaart...
Gezellig dat je er vandaag weer bij bent.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

!neke zei

Super stoere kaart !
Groeten Ineke
DT52WTC

Nancy Soetaert zei

mooie lieve en toch stoere kerstkaart!
groetjes
Nancy 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie liefdevolle kerstkaart met een stoer tintje Nancy.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Ah wat een mooie lieve kaart, en dat nog even maken op de donderdag. Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.