analytics

vrijdag 24 april 2020

Zaynab

Dag bloggers,

Mijn werkdag gisteren is goed verlopen. Mijn buro lag behoorlijk vol werk en ik heb me niet verveeld... Raar is wel dat je nu met max 5 à 6 personen in het gebouw zit, terwijl we anders met zo'n 30 zijn... 't was stilletjes... Ik heb dan mijn radio maar een beetje luider gezet...

Ook tijdens het Corona-tijdperk worden er babies geboren... Zaynab (lees Zeneb) was er zo ééntje... En voor haar maakte ik dit project... Kijk en geniet... dat heb ik ook gedaan...
Dit is een projectje is dat ik maakte voor een leuke vriendin, en ik kreeg dan ook carte blanche bij het ontwerp.
Geloof me, dat zou gemakkelijk kunnen zijn, maar dat is het echt niet... Ik had wel de kleurencombo gevraagd. En het mocht zalm- of zachtroze met goud worden.
Dit is wat ik er van maakte...
Ik probeerde mij even in de Marokkaanse cultuur te verplaatsen en wou het een beetje classy chique maken en toch lief... Blingbling mocht zeker!
De reacties waren geweldig... ook het schudgedeelte viel in de smaak...
Iedereen was fan! Leuk toch?

Papier: Bazzil
Konijntjes: Impression Obsession
Doosjes: Lawn Fawn
Labeltjes: Stampin Up













Het toeval wil dat ik dit net plaats bij de start van de Ramadan... Ik wens al mijn Islam vrienden succes bij deze voor hen, speciale periode! 

8 opmerkingen:

GerJanne zei

Prachtig project! Kan me wel voorstellen dat ze het geweldig vonden. Ziet er zo mooi verzorgd uit!

Diny zei

Ik heb net zitten genieten van je prachtige creaties Nancy....het een nog mooier dan het ander....schitterend!
Groetjes en hou je goed he?
Diny

Jantine zei

Schattig geworden weer, Nancy! En ik kan me voorstellen dat het lastiger is zonder heel specifieke wensen van de ouders, maar je hebt er weer echt iets moois van gemaakt.
Groetjes
Jantine

Anita van Deur zei

Het is prachtig!! Wat heb je dat super mooi gedaan.
Groetjes Anita

Nicole Parmentier zei

Wat ziet dat er allemaal weer prachtig uit Nancy!

!neke zei

Dat ziet er weer top uit ! Groeten Ineke

Creaellenknutselsite zei

wat een prachtig projectje heb ervan gemaakt met al die leuke extraatjes vind het konijntje op het kaartje erg schattig.
zag dat ik nog geen volger was terwijl ik toch regelmatig even kom kijken bij e heb nu snel op het knopje geklikt en zie ik volg je nu
groetjes ellen

Charlotte zei

Wauw Nancy! Wat een prachtig project wederom! Wat leuk gekozen met het konijntje voor het venstertje!
Wat grappig dat jij ook je radio luid(er) zet als er te weinig volk rondom is op het werk, ik doe het hetzelfde 🤭
Stay safe
Charlotte