analytics

donderdag 9 april 2020

paaskadoosje

Dag bloggers,

Deze week ben ik dan mijn eigen bedank-kaartjes beginnen uitdelen... Voor de reactie van de postbode, was ik net te laat. Ik zag nog wel dat hij het kaartje mee nam en met een grote glimlach verder fietste.
Maandag had ik er één op de vuilnisbak geplakt en dat was ook mee genomen. Gisteren werd de PMD opgehaald en ook daar hing een kaartje aan. Ik zag net de vuilniswagen staan en ben snel naar het raam gelopen. Het gezicht van de man die het kaartje vond was geweldig... Zo blij verrast. Hij nam het vast en keek er naar (ik steek de kaartjes niet in een omslag maar in een mica zakje zodat de inhoud zichtbaar is). Hij stapte er meteen mee naar de chauffeur van de vuilniswagen en gaf het kaartje aan haar (ja, de chauffeur is een dame). Ook die keek blij verrast en heeft het meteen open gedaan en gelezen...
Na de middag ging ik dan boodschappen doen en aan onze supermarkt staan al weken 2 mannen aan de ingang die elke kar ontsmetten voor deze terug van eigenaar wisselt. Ook aan hen gaf ik twee kaartjes en ook zij waren super enthousiast. Daarna aan de kassierster nog een kaartje afgegeven om aan het grote prikbord te hangen dat voor deze gelegenheid vooraan in de winkel staat.
Allemaal blije gezichten... Leuk toch?
En ik heb nog een heleboel kaartjes. Vandaag ga ik die schrijven en op de bus doen...

Wel donderdag, geen kerstkaart vandaag... Waarom niet? Gewoon omdat het bijna Pasen is en ik nog wat paasprojectjes heb om te laten zien... (en ook omdat ik helemaal door mijn voorraad kerstkaarten zit en geen tijd heb om er nieuwe te maken)

Alhoewel de winkel niet open is, lopen toch onze DT-projectjes voor 'in 't Woefke' nog door. Omdat het bijna Pasen is, maakte ik een kadoosje dat je als tafelversiering op de borden kan zeten, of dat je ook gewoon kan uitdelen met wat lekkers in...

De snijmal zelf kregen we met Nieuwjaar van Inge en je kan er ook een appel mee maken. Ik had een ander idee en dit werd het...

Snijmal: Sizzix
Stempels: Cats on appletrees




8 opmerkingen:

Monique zei

Tof doosje!

Anita van Deur zei

Goedemorgen Nancy geweldig wat je teweegbrengt met een kaartje, blije gezichten in een roerige tijd.
Je paasdoosjes is top!!. Geniet van de zon deze donderdag, liefs xx

Lieve zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Lieve zei

Wat een leuke doosjes ! Welke snijmal is het ?
En wat een tof idee, jouw bedankkaartjes !
Ik werk zelf in een woonzorgcentrum en een bemoedigend woordje van de families doet ook altijd deugd.

Lia zei

Keigaaf, zoals we hier in Brabant zeggen. Zowel je kaartenactie als je leuke creatie: superleuk gedaan!
Fijn paasdagen en blijf gezond!
Lia xx

Rosina zei

Heel mooi deze paasdoosjes Nancy...geeft een fleurig aanzicht met pasen..
en wat lief van je om al die mensen die zo voor ons in de weer zijn leuke kaartjes van waardering te bezorgen...TOP!!!
groetjes Rosina

GerJanne zei

Superleuk al die blije gezichten! Dat is het mooie aan onze hobby: anderen blij maken.
Je doosje is enig. Superleuk gemaakt~.

Crealin zei

Da's super Nancy, zo kennen we je!