analytics

donderdag 23 april 2020

kiss-hello-love you - pop-up-kaart

Dag bloggers,

Vandaag moest ik mijn wekker zetten... Mag een keertje gaan werken... 't is raar... maar hey, blij dat dat ook nog mag...
Maar geen nood hoor, heb hem gewoon terug uit gezet want ik was meer dan een uur voor mijn wekker wakker... Kon ik lekker nog wat doen...

Voor zij die denken dat de verveling hier toe slaat, niks hoor! Zo veel te doen en ga uiteindelijk weer niet helemaal rond geraakt zijn...
Mijn voornemen was om 'grote schoonmaak' te doen en nu, 5 weken later, heb  ik toch wel de ramen gepoetst (die ondertussen al terug onder het stuifmeel hangen) en heb ik enkele keukenkasten leeg gemaakt en uitgekuist... (zelfs nog niet helemaal)... En ondertussen is manlief terug aan het schuren en zagen... en hangt heel het huis terug onder het stof...
Verder ben ik begonnen met mijn ateljee in te pakken. Of toch alles al dat geen plaats meer heeft in de kasten... Want als de hall helemaal klaar is, wat ergens in juni zal zijn, begint mijn man mijn ateljee te verbouwen... Dat gaat wat geven!!
Ondertussen ben ik verder creatief in mijn ateljee... Er liggen nog steeds wat projecten te wachten, dus ik kan nog even verder...

Maar eerst een werkdag. Ga toch proberen op 1 dag zo veel mogelijk in te halen... benieuwd hoe mijn buro er gaat bij liggen...

Gisteren zagen jullie er al ééntje... Hier is ook nummer twee. Ook deze komt binnenkort op een workshop...
Kijk en geniet van alweer een pop-up-kaartje... Leuk toch hoe het systeem binnenin open schuift als je de kaart opent!

Papier: Bazzil en Action
Snijmallenset: Nellie Snellen




2 opmerkingen:

Sarah zei

Leuke kaarten in je post vandaag en gisteren. Dat jij je niet verveelt, dat weet ik! Succes op je werkdag, misschien ligt daar ook een laagje stof! X

Anita van Deur zei

O, Hij is heel leuk Nancy, ik heb hem zelf ook een keertje gemaakt.
Succes op je werk.
Liefs