analytics

maandag 13 april 2020

Diane 100 jaar

Dag bloggers,

Aan iedereen een fijne Paasmaandag gewenst!
Zitten jullie nog allemaal veilig 'in jullie kot'?
Wij wel... Manlief is hard aan het werk om van onze inkomhal een plaatje te maken en ik ben aan de grote schoonmaak bezig, afwisselend met werk in mijn ateljee... Die gaat ook onder handen genomen worden en moet binnenkort helemaal ingepakt worden... Maar ik heb nog even tijd hiervoor, dus er wordt nog creatief gedaan...
En vanmorgen stond mijn strijk al op het programma. Die was gedaan voor ik om 7u naar de bakker ging...

Zal ik vandaag de week eens vrolijk beginnen? Diane, de mama van een goede vriendin van me, werd vorige maand 100 jaar. Vandaag is ze dus precies 100 jaar en 1 maand. En ze krijgt geen bezoek, erg toch hé? Niemand van de familie mag er bij, ze heeft haar verjaardag moeten vieren met het verzorgend personeel van het tehuis waar ze woont.
Die vriendin vraagt me regelmatig om kaarten te maken, dus ook voor haar moeder. Eigenlijk is het zij die me er ooit toe heeft aangezet om kaartjes op bestelling te maken, en als je ziet tot wat dit allemaal gegroeid is...

Voor haar mama Diane, mocht het dus een schoontje zijn... Een mix tussen vrolijk voorjaar en klassieke chique en toch speels (of zo iets)... En met héél veel kaarsjes!!

Papier: Bazzil en Action
Tekst: Memory Box
Cijfers: Stampin Up
Kaarsjes border: Stampin Up
Pop-up-systeem: Karen Burniston



7 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Zo mooi en lief kaartje Nancy, wel zo jammer voor oma in haar uppie zonder familie.
Je was al vroeg opstap, ik kom niet veel buiten de deur dan 1x per week de boodschappen doen bij een grote supermarkt.
Succes met alle verbouwingen.
Fijne dag.

Creatiels zei

Leuke kaart. Ze zal er blij mee geweest zijn. Dat je een vroege vogel was, wist ik al. Ik hen me nog even omgedraaid in mijn bed. Mat heb al gesnoeid in de tuin en vanmiddag is het knutseltijd
Fijne dag en hu het gezond
Els

Marijke zei

Ja dat is niet leuk als je honderd wordt en dat niet met iedereen kan vieren! Het is maar de vraag of 101 nog gehaald wordt hé?Maar een kaartje erbij is wel erg leuk en je heb een mooi kaartje gemaakt! Je bent al vroeg actief met je strijk! Die bewaar ik maar tot morgen!Nog een fijne dag en groetjes Marijke.

Nicole Parmentier zei

Jhee 100 worden en dan geen bezoek mogen ontvangen... dat is wel heel sneu! Hier is zo een prachtige kaart wel op zijn plek, hoop dat ze na de quarantaine toch wel een klein feestje kan geven!

Enny zei

Wauw, wat een prachtige kaart, voor een 100-jarige ! Jammer dat ze het zonder familie moest vieren, hopelijk kunnen ze dat later nog inhalen. Groetjes, Enny

Ellen zei

Och wat verdrietig, 100 worden en dan niemand hebben om feest mee te vieren. ‘t Is echt heel zielig, al die eenzame ouderen die geen bezoek mogen ontvangen. Zo’n kaart is dan extra welkom, verzacht het leed een beetje.

Rosina zei

Heel mooi dit felicitatiekaartje voor een honderdjarige Nancy...en zeker een verrassende binnenkant...
En inderdaad heel verdrietig dat op zulke mooie dagen er niemand naar toe mag...Hopelijk kunnen het later nog een keertje vieren...

groetjes Rosina