analytics

vrijdag 17 april 2020

Pop-up verjaardagskaart

Dag bloggers,

Wat gaat de tijd toch snel als je het leuk hebt...
Gisteren zat ik een hele dag in mijn ateljee. Had allerlei projecten klaar liggen en heb helemaal iets anders gedaan... Maar mijn workshop voor deze maand is een feit. Het wordt terug een 'Blijf in je kot en maak kaarten zonder begeleiding-workshop'. En de deelnemers zijn enthousiast... Het komt helemaal goed en ze hebben er zin in! Foto's zien jullie later nog wel...
Vandaag probeer ik dus mijn achterstallige projecten te maken... En dan begin ik aan de grote opruim en al een deel inpakken van mijn ateljee.
Manlief is nu nog bezig in onze inkomhal maar daarna staat mijn ateljee op de planning om aan te pakken... Nu al benieuwd... Ik ga zeker voor- en na-foto's maken zodat jullie mee kunnen genieten...

Deze is dan wel de laatste kaart van de hele serie die ik jullie laat zien maar het was wel de eerste die ik maakte. En ze ging naar jarige vriendin Francisca. En ze vond het best een leuke kaart...
Ik beloof het jullie nu al dat er volgende week iets helemaal anders komt...

Papier: Bazzil, Jen Compen en Action
Woorden: Memory Box
Kaarsjes: Stampin Up
Tekst binnenin: Gummiapan
Mondjes: Paper Smooches
Pop-up-systeem: Karen Burniston




4 opmerkingen:

Jantine zei

Leuke feestelijke kaart, Nancy.
En ik heb laatst een workshopje via Whatsapp-beeldbellen gevolgd, dus wel met enige begeleiding. Was leuk en goed te doen!
Groetjes
Jantine

Anita van Deur zei

Wederom een feestelijke kaart!!
Fijne weekend en succes met je plannen.

GerJanne zei

Heel vernuftig, dit model. Ik moet nodig eens gaan uitzoeken hoe het werkt. Dank je wel voor je lieve kaartje dat vandaag in de bus viel! Dat doet goed en vooral als het zo onverwachts is! Heel lief!

Creaellenknutselsite zei

wat een feestelijk kaartje leuk model heb je gebruikt
groetjes ellen