analytics

dinsdag 7 april 2020

groetjes

Dag bloggers,

Wat een fijne reacties kreeg ik op mijn dankkaartjes van gisteren... Ik had er ééntje op de vuilnisbak gekleefd (uiteraard in een plastiek zakje) en dat werd toch al meegenomen. Op mandag komt de postbode niet, vandaag kleef ik er ééntje op onze brievenbus. En alle andere moet ik ook nog uitdelen... Zal deze week wel goed komen...

Zal ik vandaag een eerste paaskaartje tonen? Dit was eigenlijk ééntje van de workshop van vorige maand maar omdat we niet mochten samenkomen, heb ik de kaartjes vereenvoudigd en de pakketjes per post bezorgd bij mijn workshoppers. En die waren er heel blij mee. Het model van de kaart, wat toch wat uitleg vraagt, maken we dan wel één van de volgende workshops, als we terug mogen...

Papier: Bazzil en Action
Groetjes: Marianne Design
Snijmal binnenin: Karen Burniston
Konijntjes: merk niet gekend



5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een lief kaartje met al die lieve haasjes en heel mooi papier Nancy.
Fijne dinsdag.

Nicole Parmentier zei

Wat een grappig kaartje, de binnenkant lijkt wel een explosie van konijntjes! Ik kan me voorstellen dat het modelletje enige uitleg nodig heeft. Nu hebben je workshoppers iets leuks om naar uit te kijken!

GerJanne zei

Heeeeeee, wat leuk is dit! Nog niet eerder gezien! Origineel kaartje.

Marfien zei

Grappig kaartje heb je gemaakt, nog even teruggekeken en je schitterende bedankkaartjes bewonderd. Wist je dat je ook zakjes thee in een kaartje kan kleven?

Crealin zei

Zooo mooi met die opspringende kadertjes en eitjes.