analytics

woensdag 29 april 2020

Kleurenkaartenteam schakel 4 - oranje en licht blauw - hugs

Dag bloggers,

Wat gaat de tijd weer snel... De éne moet nu super hard werken, de andere zit thuis... Ik mag mezelf tot de laatste categorie tellen. Ik ben deze maand slechts 1 dag moeten gaan werken. 
Maar ik ken verschillende mensen die in de zorg staan en in het onderwijs en die hebben het op dit moment wel héél erg hard te verduren... Ja, ook de mensen van het onderwijs! Want die hebben tot tegenstelling van wat velen denken geen paasvakantie gehad en moeten zich nu dubbel en dik inzetten om zowel op school kinderen op te vangen en de lessen terug op te starten met héél veel complicaties én ook de leerlingen die nog thuis lessen moeten volgen, begeleiden en dan ook nog heel dikwijls hun eigen kinderen... 
Van mijn kant een hele dikke chapeau voor alle mensen die in deze situatie zitten.

En blijven jullie nog allemaal veilig 'in jullie kot'? Tenzij je moet gaan werken of voor anderen  moet zorgen natuurlijk! Ik kom alleen buiten om noodzakelijke boodschappen te doen voor onszelf en voor de grootouders die niet buiten komen, verder niet... Zo zorgen we er allemaal voor dat de mensen uit de zorg het binnenkort allemaal terug wat onder controle kunnen krijgen... Doen hé!

Vandaag is het Kleurenkaartenteam en Nancy Soetaer koos bij het oranje van vorige maand nu licht blauw er bij... Een vrolijke zomerse combinatie... 
Ik had meteen een ideetje... Mijn kaart is dan ook al even klaar, blij dat ik ze vandaag kan tonen... 
En de knuffel die er op staat, die gaat naar mijn vriendinnen en kinderen die in het onderwijs en de zorg staan... 


Maken jullie vandaag even tijd om bij de andere deelnemers te gaan kijken? Een reactie achter laten is altijd fijn en ook een beetje de bedoeling van deze groep... 

1.Crea Nancy10.Nicole19.Rosina
2.Diny11.Margreet20.Linda T
3.chantal12.Jantine21.Caroline
4.Colien13.Petra22.Femminde
5.Sarah- Syriandertje14.Martina's kaartjes23.Nancy- tisallemaalhandwerk
6.Nelleke15.Ger Janne24.els van herck
7.Anita van Deur16.Laurespage25.Gerrie
8.Marfien17.Marijke26.! neke
9.Chantal S18.Claudia27.Yvonne

24 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel leuk je kaart Nancy met een mooie gedachte erachter.
Wij blijven nog steeds thuis, alleen de noodzakelijke boodschappen.
Fijne dag.

Rosina zei

Heel lief dit kaartje Nancy...en het is helemaal waar wat je schrijft , de mensen in de zorg en het onderwijs hebben het best moeilijk..daarom een super mooi kaartje voor hen gemaakt..
groetjes Rosina

Chantal zei

Wat een super schattige kaart.
Groetjes, Chantal S

Marfien zei

leuk lief kaartje, mooi hoe je de kleuren verdeeld hebt

Nancy Soetaert zei

tof knuffelkaartje in de kleuren van het KKT!
deze periode is inderdaad voor heel veel mensen superzwaar, ook voor wie thuis moet werken en ondertussen de kinderen 'bij de les' houden...
Moet jij thuiswerken of ben je economisch werkloos?
niet evident allemaal...
groetjes
Nancy

Creatiels zei

Mooie knuffelkaart, spijtig dat we nog niet mogen uitdelen. En voor velen is deze periode niet zo leuk en heel zwaar. Maar als wij ze kunnen plezieren met zo'n kaartjes verzacht dat een beetje.
Groetjes en hou jullie gezond
Els

chantal zei

Wat een lieve kaart heb je gemaakt. Inderdaad de mensen die werkten hebben het hard te verduren gehad en nog.....
Liefs Chantal

Petra-loves-paper zei

Van zo'n kleurrijke knuffel word je toch helemaal blij, keileuke KKT kaart, groetjes Petra

Jantine zei

Mooie papieren knuffel, Nancy. Heel leuk met die zwanen er op.
Groetjes
Jantine

Linda zei

Hoi Nancy
Wat een lief kaartje heb je gemaakt en wat leuk dat je het lekker contrasterend hebt gedaan qua kleuren. Het steekt zo mooi af hè?
Groetjes, Linda

Nicole Parmentier zei

Wat een superlief kaartje heb je gemaakt in KKT kleurtjes Nancy! Heel geslaagd!!
Ik blijf ook braaf in mijn kot hoor, al vind ik het wel heel jammer dat het zonnetje niet zo vrolijk meer schijnt.. dat maakt het wel allemaal wat minder gezellig.

Charlotte zei

Wat een leuke kaart weer Nancy! Heel lieflijk.
Stay safe
Charlotte

Marijke zei

Een leuk en lief kaartje met die zwaan! een leuk idee die letters in verschillende kleuren! Hier ook heel rustig, we komen bijna nergens, een keer per week de boodschappen en verder eigenlijk niet! De auto staat zoveel stil dat de accu het heeft opgegeven!haha!Groetjes Marijke.

!neke zei

Ik vind hem geweldig !
Groeten Ineke

Margreet zei

Wat een ontzettend lief kaartje met de zwaan met z'n kleintje. Heel tof gedaan.
xxx Margreet

Enny zei

Een heel mooie en schattige kaart Nancy ! En volkomen akkoord, de zorg- en onderwijs-mensen verdienen ons respect! Groetjes, Enny

Diny zei

Wat en schattig kaartje heb je gemaakt Nancy!
Ja hoor.....ik blijf in mijn kot!
Groetjes Diny

martina's kaartjes zei

Een heel mooi geslaagd kaartje, tof gedaan.
bedankt voor je deelname deze maand !
Hou het vooral gezond,
lieve groetjes, Martina

PS bedankt voor de 'pluim', ik neem hem graag in ontvangst :)

Laurespage zei

Super, super mooi. Een,echt zomers kaartje !
Groetjes en hou het gezond.
Laurette

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een heel mooi kaartje, prachtige zwanen! En mooi in de KKT kleuren.

Femminde zei

Wat een super lief kaartje met die mooie zwaantjes!! Tof geworden.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

GerJanne zei

Wat een mooie kaart met de zwaan! Geweldig leuk hoe je de letters van het woord HUGS hebt gedaan.

Nelleke zei

Een wat late reactie van mijn kant, maar nu ook gelijk de laatste 2 posten gelezen.
Gave kaart geworden en Hugs in 2 kleuren maakt het net even anders. De crealies stansen zijn echt super! de kaart ook. En ja ik hoor dat ze in België mondkapjes gaan naaien. Is ook wel goed te doen denk ik. Als dat in Nederland moet, geloof ik dat ik mijn lappen ga duiken, er liggen er nog genoeg. Maar eerst de naaimachine ophalen, die is voor reparatie weg. Groet, Nelleke

Sarah zei

De dagen zijn hier zo gevuld met huiswerk verbeteren, kinderen bezig houden en naaien zodat mijn kktrondje in hapjes en stukjes verloopt, daarom reageer ik zo laat. Maar ik hou me er aan om bij iedereen langs te gaan!
Jouw kaart is mooi! Heel lief!
Wij blijven ook flink in ons kot en verveling is er hier niet bij .
Fijn weekend!