analytics

woensdag 22 april 2020

happy birthday - pop-up-kaart

Dag bloggers,

Ik moet deze week goed in mijn agenda kijken want ik mag niet vergeten dat ik morgen een dagje moet (mag) gaan werken... haha!!
Als je zo lang thuis zit, heb je het soms moeilijk met het bijhouden van de dagen... Maar opstaan doe ik nog steeds lekker op tijd... Maar goed ook want ik heb vandaag héél veel te doen...
Zit nu al in mijn ateljee...

Maar eerst krijgen jullie van mij een kaartje... Deze maakte ik voor een workshop, maar hij is uitgesteld naar latere datum... Voor de thuisworkshops van vorige en deze maand, zijn het eerder wat gemakkelijkere kaarten... Een pop-up-kaart is niet altijd zo goed uit te leggen vanop afstand...
Kijk maar hoe leuk deze binnenkant is...

Papier: Bazzil en Action
Cirkel: Spellbinders
Tekstsstempel: Joy
Snijmalset binnenin: Nellie Snellen



Fan van deze kaarten? Morgen komt er nog ééntje aan...


4 opmerkingen:

Jantine zei

Oh wauw, wat een bijzonder model! Mooie kaart, Nancy.
En als het ritme uit je werkdagen is, dan is het heel lastig om te onthouden dat je naar je werk moet, denk ik.
Succes!
Groetjes
Jantine

Enny zei

Amai, wat een prachtige kaart, heel speciaal ! Ja, de juiste dagen bijhouden is nu niet makkelijk, met die stilte is het precies elke dag zondag, ha, ha ! Groetjes, Enny

Nicole Parmentier zei

Wat een mooi kaartje!! Best lekker denk ik om morgen weer te gaan werken, dat thuiszitten wordt ook maar saai..

GerJanne zei

Ja, ben ik zeker fan van. Hij stat op mijn ooit nog eens te maken lijstje. Leuk! Ik kijk straks weer, hoor!