analytics

woensdag 8 april 2020

happy day

Dag bloggers,

Goh, wat is een ander ritme snel aangenomen... Ik merk dat mijn blogpost steeds later komt... Niet dat ik pas uit mijn bed ben... Ik heb gewoon al andere dingen gedaan vanmorgen...

We zijn in de week naar Pasen, dus de paaskaartjes komen op jullie af..

Hier is nummer 2. Ook deze was voor mijn paasworkshop en vraagt om wat uitleg... Door samenwerking met vriendinnen leer ik ook regelmatig wat bij en deze wou ik ook doorgeven aan mijn workshoppers. Ook deze kaart werd iets eenvoudiger om thuis te maken en de techniek krijgen ze ook later een keer...



3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Het is een schatje je kaart Nancy, mooi kleur het model is leuk, vind het grappig dat de haasje naar elkaar toe gaan met het openmaken van de kaart.
Liefs xx

GerJanne zei

Hihi.... super schattig kaartje!

Crealin zei

Super tof!