analytics

donderdag 2 april 2020

52 weeks to Christmas - little angel

Dag bloggers,

Hebben jullie ook het gevoel dat als je thuis zit door de Corona, je op een heel ander ritme leeft? Doordat mijn man met de auto naar het werk gaat, doe ik al eens te voet een boodschap en dat duurt uiteraard langer. Als er iemand aan de voordeur belt, geraak je aan de babbel en dat duurt dan ook véél langer dan gewoonlijk. Je bent gewoon blij dat je een keer iemand ziet... Zeker als de zon zo mooi schijnt en je op meer dan 2 meter van elkaar in de zon kan babbelen... En dan ga je je tijd anders indelen hé... vandaar onderstaand probleem... haha! Maar ik heb echt al wel super veel gedaan hoor, workshops voorbereid, projecten afgewerkt en andere opgestart... En dan ligt die grote schoonmaak nog op me te wachten... Misschien vandaag maar eens de andere helft van de ramen wassen... Daar was ik vorige vrijdag mee gestart... 

Ik had deze week echt geen tijd om nog een kerstkaart te maken. Dat gaat wel meer voorvallen... Maar hé, geen nood. Voor het DT van 'in 't Woefke heb ik 2 weken geleden nog een kaart met engeltjes gemaakt. Helemaal niet in traditionele kerstkleuren maar dat moet toch ook wel eens kunnen? Voor het DT werkten we de afgelopen weken met geometrische figuren. Deze engeltjes hangen vrolijk in hun maan te schommelen...

Papier: Bazzil en Jen Compen
Cirkels: Crealies
Embossingfolder: Alexandra Renke
Engeltjes: Alexandra Renke
Tekst: Alexandra Renke


13 opmerkingen:

Anita van Deur zei

O, wat mooi je verschillende engeltjes en wat een leuke embossing folder 💖. Heel leuk gedaan.
Fijne dag.

Caroline Cards zei

Een leuke kaart Nancy. Die kleur mag gerust in de donkere tijd van kerst, want dat maakt het allemaal een beetje vrolijker!
Ik kan mijn draai ook niet zo goed vinden en terwijl ik nu veel tijd heb, knutsel ik veel te weinig omdat het me aan inspiratie ontbreekt! Een fijne dag en succes met de ramen!
groetjes, Caroline

Enny zei

Oh, ik heb dat engeltje ook gebruikt, wat een toeval ! :) Heel mooie kaart, en ja, we leven in een ander ritme, soms heel ijverig, en soms wat minder... Groetjes, Enny

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schattige engeltjes,
ik heb er niet zoveel last van dat ik mijn draai niet kan vinden mijn man is gepensioneerd en dus zijn we veel samen thuis, het enige wat ik mis is dat er bijna geen winkels open zijn zo als vanochtend je kan alleen naar de supermarkt en verder is alles vrijwel dicht, gelukkig was het boekenvoordeel open en heb ik even nog wat papier gekocht en dan maak je even praatje met de verkoopster daar is dan wel weer tijd voor want er komt bijna niemand
en dat is ook wel even leuk zonder dat er iemand in je nek staat te hijgen om af te rekenen
groetjes ellen

Diny zei

wat een leuk kaartje Nancy!
Ja het is heel anders he....maar met het mooie weer kunnen we even in de tuin en dat is ook gezellig.
Groetjes Diny

Annemarie en Merit zei

Ja het is een heel andere tijd he...
Je kaartje brengt lekker veel vrolijkheid met zich mee.

Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Marijke zei

Wat een lief kaartje en deze kleuren vind ik prachtig!Mooi gedaan met al die stippen erachter! We hebben niet zo veel last van de Corona, we waren al thuis dus er veranderd niet zo veel. Ik mis alleen de aanloop en de babbeltjes en de kinderen! Maar ja dat heeft iedereen natuurlijk! Nog een poosje volhouden maar en er het beste van maken! Fijn dat je meedoet met 52WTC Groetjes Marijke.

Mieke zei

Wat zijn die engeltjes mooi! Super leuke kaart! ♥

Jantine zei

Heel mooie kaart met die lieve engeltjes! En dat die grote schoonmaak er niet zo van komt vind ik wel te begrijpen...
Gezellig dat je weer meedoet bij 52WTC,
Groetjes
Jantine DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Schitterend met al die lieve engeltjes, ik ben dol op engeltjes. Een mooie kerstkaart Nancy.
Dank je wel voor je bijdrage aan 52 weeks to Christmas.
Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC.

!neke zei

Wat leuk met al die engeltjes !
Heel mooi geheel !
Groeten Ineke
DT 52WTC

marian zei

Inderdaad het is zoals je zegt, je leeft toch een beetje anders, ineens is er niets moet meer. Geen afspraken of visite, ja anders.
Maar je kaartje is heel erg mooi. Weleens leuk een wat andere kleur.
Groetjes van Marian.

Nicole Parmentier zei

Superlief deze engeltjes kaart! En ja, we zijn toch een beetje uit onze rat-race gestapt en dat is best fijn. Gisteren met mijn bijna volwassen jongens oude scrap-albums doorgekeken, wie heeft daar normaal nu tijd en aandacht voor?!