analytics

maandag 3 september 2018

Een kaart en een taart 211 - Jokie voor Eliza 2

Dag bloggers,

Dankjewel voor jullie leuke reacties over het olifanten-project!
Dank ook aan Hilde De Wolf die dit weekend op de beurs op olifantenjacht wou gaan... Ondertussen heb ik de stempels gespot bij 'in 't Woefke', en heb ze ook al in mijn bezit door een quick-levering van Inge... haha!!
Gaan jullie ondertussen maar lekker aan het werk met jullie olifantjes thuis en laat maar weten of jullie kaartjes willen maken voor het project.

Mijn vakantie zit er helaas op en zoals zo velen ga ik vandaag terug aan het werk. Al mijn goede voornemens van 3 weken geleden ten spijt heb ik bijlange niet alles kunnen doen wat ik van plan was... Maar ik heb ook een aantal hele leuke dingen kunnen doen, dus 't was wel fijn...

We zien wel wat het vandaag wordt... Ben benieuwd in welke staat ik mijn buro straks terug ga vinden...

Maar voor ik vertrek, genieten we nog van een taart met kaart... Geen olifantjes meer, die blijven nog even waar ze zijn...

Eliza werd 2 jaar en kreeg van haar mama een taart met Jokie van de Efteling er op. Van ons kreeg ze er dan weer een kaart bij...

Papier: Bazzil
Jokie: afbeelding internet en zelf uitgesneden
Cijfer en letters: Die Namics
Bloemen: EK-ponsen
Belletjes uit voorraad




Wil je meer zien van dit lekkers, ga dan naar Elise's fb pagina



5 opmerkingen:

Enny zei

Oh, wat een prachtige taart en kaart, superleuk ! Veel succes vandaag met je eerste werkdag, ik ga nog wat olifanten stempelen, ha, ha ! Groetjes, Enny

Ellen zei

Het is weer prachtig wat jullie gemaakt hebben!

Nicole Parmentier zei

Wat een geweldige taart met kaart! Je zou willen dat je weer 2 was!

Sarah zei

Heel tof!
Ik snap wel dat je jaloers bent op mijn metime dagje, ik was er ook echt aan toe na deze woelige vakantie.
Succes met de start op je werk weer. X

GerJanne zei

Wat geweldig weer! Enige kaart en een prachtige taart!