analytics

vrijdag 28 september 2018

geboortekader voor Nova

Dag bloggers,

Voilà, de week is weeral op zijn einde. Vandaag komen ze boven de tweede laag egaliseren en volgend weekend komt de vloer er dan eindelijk op. Manlief heeft dit weekend nog de tijd om de ramen in de 2 kamers af te werken en ik ga nog wat schilderen. onze kamer moet nog een 2de laag krijgen en de voorste kamer wordt helemaal in 't wit gezet.... Heel bewust wit en dat is dan ook de enige kamer in ons huis die die kleur heeft. Ik hou nogal van kleur en dat zie je ook als je bij ons thuis rond loopt...

Vorig weekend was het de babyborrel van Nova en voor dochter Caroline maakte ik deze geboortekader om mee te nemen. En uiteraard paste die heel goed bij de geboortekaartjes. Da's zeker een voordeel als je die zelf maakte...
Volgende week vrijdag kan ik dan dit project ook alweer afronden. Kom dan zeker nog eens terug kijken...

Kader: Ikea
Zeehond: Marianne Design
Cijfers en letters: Memory Box



Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend en zie jullie maandag graag terug voor taart met een kaart...
Zo, en nu begin ik aan mijn KKT-ronde want dat is de afgelopen 2 dagen niet gelukt...

3 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel mooi Nancy! Tof gedaan. Sterkte met de verbouwing. Je ziet het beetje bij beetje mooier worden, denk ik.........

Rosina zei

Prachtig dit geboortekader Nancy...heel mooi in deze blauwe kleurtjes
succes met de verfklus dit weekend...
het weer beloofd toch aan de koude kant te worden...

groetjes en een fijn weekend
Rosina

Enny zei

Wauw, prachtig gedaan Nancy ! Nog veel moed met de laatste loodjes van de verbouwing ! Groetjes, Enny