analytics

donderdag 27 september 2018

52 weeks to Christmas - DT in 't Woefke

Dag bloggers,

Het is me gisteren niet gelukt om de hele blogronde te doen en vanavond geef ik workshop. Ik beloof dat ik morgen bij jullie langs ga komen...

Vandaag is het donderdag en denken we weer aan kerstmis. Ik ben dan ook wel trots dat ik gastdesigner ben op het blog van 52 weeks... Er start een nieuwe uitdaging en die verklap ik nog even niet. Ga maar naar de blog kijken, dan ontdek je die. Hier is alvast mijn voorbeeldkaart...

Het is ook meteen mijn laatste DT-projectje voor 'in 't Woefke. We werkten de hele maand met My Favorite Things, en met deze tellen we al af naar Kerstmis...

Papier: Bazzil, glitterpapier en?
Kerstman: My favorite Things en Die Namics
ingekleurd met copics
Tekst: Crealies
Snijmal wimpel: Gummiapan
Schudspul uit voorraad...


11 opmerkingen:

Jantine zei

Heel leuk kaartje maakte je asl GDT! Dat kerstmannetje is leuk en het papier erg mooi. Leuk idee om er een schudkaart van te maken.
Groetjes
Jantine

Annemarie en Merit zei

wat een geweldig leuke kaart heb je gemaakt!!!

liefs Annemarie en Merit

Rosina zei

Heel mooi shakerkaartje heb je als gastdesigner met deze sketch gemaakt Nancy...Knap gedaan!!!
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Diny zei

Wat een prachtige kaart Nancy!
Groetjes Diny

gerrie zei

Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt Nancy. Leuk dat je er een shakerkaart van hebt gemaakt, ik heb er altijd moeite mee.
Groetjes, Gerrie.

Enny zei

Een heel mooie en leuke kaart Nancy, heel tof met dat schudgedeelte, mooi papier en leuke kerstman ! Groetjes, Enny

Suzan zei

Je hebt een prachtige kaart gemaakt als gastdesigner Nancy! Top!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooie kerstkaart met dat leuke schudgedeelte erbij Nancy.
Lieve groetjes Miranda

Sarah zei

Wat een leukerds!x

GerJanne zei

Superleuke kaart!

!neke zei

Ik vind hem super Nancy !!!

groetjes Ineke