analytics

donderdag 20 september 2018

52 weeks to Chrismas - ugly sweaters

Dag bloggers,

Gisteren kregen mijn collega's dus ontbijt omdat ze met de fiets kwamen werken... Toen ik 's middags in het hoofdgebouw moest zijn, stond de overschot van het ontbijt er nog... Een heleboel broodjes, fruit en koffiekoeken... Wel, ik vond dat ik er met al mijn fileleed wel één verdiend had... haha! Met dank aan de fietsende collega's. Hij heeft gesmaakt!!

Ook zijn dochter Caroline en schoonzoon Djiby gisteren ook officieel eigenaar geworden van hun nieuwe huis. Dus ben ik er 's avonds nog even langs gegaan. Ze waren net hun nieuwe zetel gaan ophalen en hun huisje begint dan ook gezellig te worden. Dochter Laura was dit weekend de woonkamer mee gaan schilderen en de zetel staat er mooi op zijn plaats. Ook de andere meubels kregen hun plekje en 't is gezellig! Eva lag net in haar bedje maar ze sliep nog niet, dus ik heb haar nog een knuffel gegeven. En daarmee hebben ze dan nu voor het eerst in hun nieuwe huis geslapen. Ben trots op hen!!

Vandaag denken we weer met z'n allen aan Kerst. Het is nog donker als ik naar mijn werk vertrek en de dagen beginnen serieus te korten. 's Morgens is het fris dus je voelt dat de herfst gaat beginnen... Het aftellen kan beginnen...

Daarom vandaag een set warme sweaters... Zo kunnen jullie ook naar de gezellige winterperiode beginnen verlangen...

Papier: Bazzil
Achtergrondstempel: Impression Obsession
Stempel sweaters: Your next stamp
ingekleurd met copics
Snijmal kader: Die Namics


Dit is dan ook mijn wekelijkse bijdrage voor '52 weeks to Chrismas'

13 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

wat een leuk set kaartjes met die warme tui erop.
Inderdaad , ze geven dit weekend hier onstuimig op...dat zal de herfst wel inluiden.
Bedankt voor je deelname aan 52WTC.
Liefs Annemarie en Merit DT 52WTC

!neke zei

Leuke serie !!!!!!
groeten Ineke
DT 52 WTC

Yvonne zei

Hele leuke kaartjes heb je gemaakt Nancy. Het ziet er naar uit dat we binnenkort iets warms nodig hebben.

Groetjes,
Yvonne DT 52 WTC

Dora zei

haha...toch heerlijk meegedaan met het ontbijt. soms heb je gewoon geen keus om de auto te gebruiken. Hier net zo. Ik woon zo afgelegen dat ik alles met de auto moet doen. combineer ook heel veel, zodat ik niet voor kleine dingen de auto moet pakken.
Je kaarten zijn heel mooi

Diny zei

Wat een leuke serie Nancy
Groetjes Diny

Enny zei

"Een eigen huis... een plek onder de zon...." toch heerlijk voor dat jonge gezinnetje ! Jouw trui-kaarten zijn supertof en dat ontbijt had je absoluut verdiend ! Groetjes, Enny

Jantine zei

Leuke kaartjes, Nancy! Mooi passend papier heb je gebruikt.
En ik vind dat jij zeker ook een ontbijtje verdient, misschien nog wel meer dan de fietsende collega's...
Fijn dat je dochter en schoonzoon een leuk nieuw huis hebben.
Groetjes,
Jantine

Ellen zei

Leuk zeg, die winterse truien op de kaarten! Het designpapier past er goed bij. Wat heerlijk dat je dochter en schoonzoon nu een eigen huis hebben. Jij vond het vast niet erg dat Eva nog wakker was toen je even kwam kijken ;-)

Nicole Parmentier zei

Wat een leuke set sweater-kaartjes!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke serie kerstkaarten Nancy.
Lieve groetjes Miranda

marian zei

Inderdaad het wordt al vroeger donker en voor dit weekend voorspellen ze de eerste herfststormen. Dus de warme truien komen dan heel goed van pas. Leuke kaart.
Groetjes van Marian.

Rosina zei

hele leuke kerstkaartjes Nancy met die warme truien erop

groetjes Rosina
DT 52 WTC

martina's kaartjes zei

leuke, grappige kaartjes, mooi gedaan
fijn dat je er weer bij bent deze week, top !
grtjs,martina DT 52 WTC
x