analytics

dinsdag 18 september 2018

Marieke 5

Dag bloggers,

Jarig zijn op een maandag is niet zo fijn... Maar door mijn kinderen is het toch nog een hele leuke avond geworden. Yannick had super lekker gekookt toen ik thuis kwam, Elise had slingers en ballonnen opgehangen (ik voelde me even 5) en Caroline en Laura hebben me vrijgesteld van het schilderen, (was van plan om 's avonds nog mee te gaan schilderen in het nieuwe huis) zodat vriendinnen Sandrine en Ils nog op bezoek konden komen... Later op de avond zijn Laura en Caroline dan nog langs gekomen en hebben we nog een hele leuke avond gehad. Elise had nog taart (niet zelf gemaakt deze keer, maar wel mijn lievelingstaart van onze bakker) met vuurwerk... Ik voelde me verwend!! We kunnen er alweer een jaartje tegen!

En ik heb pas gisteren alle vooraf-gekregen-kaartjes opengemaakt! Dankjewel aan Sandrine, Inge/Maries, Chantal, Mama, Bomma, Brigitte en Helena voor de mooie kaarten die jullie maakten...

Vandaag krijgen jullie de verjaardagskaart die ik voor Marieke maakte. Ze logeerde hier een weekje en mocht zelf mee kiezen welke kaart het werd. "Ik wil een flamingo op mijn kaart!" "Maar Marieke, die had je vorig jaar ook al" "Ja, maar ik hou zo van flamingo's, dus wil ik er dit jaar wéér één!"
En als de jarige dat wil, dan doen we dat... Ik heb er méér dan éne, dus het kan! En Marieke koos zelfs mee het achtergrondpapier, dus alles was naar haar zin... En zo hoort het voor een 5-jarige. Marieke is fan van mijn kaarten en ik van haar!

Papier: Bazzil en Action
Flamingo: Marianne Design
Wimpel: Gummiapan
Letters: Die Namics
Cijfer: Ali
Pailletjes uit voorraad


3 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Eerst een dikke , late, proficiat met je verjaardag!
Heel toffe verjaardagskaart met de flamingo!
De taart en kaart van gisteren zijn ook super!
Succes verder met al jullie werken!
Nancy

GerJanne zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Fijn dat je een leuke dag had. Ik vind maandag ook niks, dit jaar voor mij ook, dus ik ben benieuwd hoe ik dat weer ga ervaren....
Je kaart is super voor Marieke en natuurlijk geef je haar een flamingo als ze daar om vraagt.

Dora zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Prachtige kaart gemaakt