analytics

woensdag 26 september 2018

Kleurenkaartenteam - schakel 9 - kraft en licht blauw

Dag bloggers,

Yeeh, mijn kaart was al lang klaar... Toen ik volop olifantenkaartjes aan het maken was, heb ik er meteen ééntje in de kleuren van deze maand gemaakt. Die werden uitgekozen door Nancy S. (leuke kleurencombo trouwens!)
Omdat ik dus volop in de olifanten zat, krijgen jullie er van mij vandaag niet ééntje, maar een hele familie... Ik hield het deze keer simpel door ze gewoon te embossen. Dat past helemaal in het kleurenthema. Verder blinkt mijn kaart een beetje maar dat komt door het designpapier, ik wou dat dit bij de mooie glans van de nieuwe Nuvo-stiften paste... Maar ik denk wel dat de kleuren duidelijk overkomen, niet?

Papier: Bazzil en Action
Stempel: Craft Emotions
Ingekleurd met Nuvo, de nieuwe glans-stiften
Olifantjes: merkloos, kocht ze eens op een beurs


Hebben jullie ook nog ergens een 'verloren olifantje' liggen? Of ook enorm zin om olifantenkaarten te maken? Lees dan een keer het bericht dat boven op mijn blog staat... Jullie kunnen olifantenkaartjes doneren voor de actie voor 'Music for life' waar ik samen met mijn workshoppers aan ga deelnemen...
Mijn adres kan je opvragen door me een mailtje te sturen via de knop rechts boven op mijn blog...
Alvast heel veel dank voor jullie eventuele deelname... 

En willen jullie graag zien wie er nog allemaal mee doet deze maand en een kijkje gaan nemen? Vergeet dan vooral geen reactie achter te laten!
Hier is de hele lijst creatievelingen:


1.Nelleke11.Crea Nancy21.Mariken
2.Margreet12.els van herck22.Larissa
3.Ans S.13.Rosina23.Nicole
4.Martina's kaartjes14.Nelleke24.Karin
5.chantal15.Jantine25.Epie
6.annemarie en merit16.Diny26.Gerrie
7.Sarah17.Marfien27.Grietje Jansen
8.Colien18.Grietje's Kaartenhoekje
9.Nancy-tisallemaalhandwerk19.Femminde
10.Ger Janne20.Laurette

19 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat een gaaf kaartje en die olifantjes erop zijn heel tof. Het gaat goed met de actie zo te lezen!

Mariken zei

Heel leuk en tof kaartje! Mooi lettertype is dat, gave stempel!

Rosina zei

Heeeeeel mooi dit kaartje met deze kleurencombi Nancy
TOP!!!


groetjes Rosina

Annemarie en Merit zei

Hele mooie kaart Nancy,

liefs Annemarie en merit

Jantine zei

Hele mooie kaart, Nancy. Erg leuk die rits olifantjes!
Groetjes
Jantine

Nancy Soetaert zei

toffe kaart Nancy, leuk met dat blingbling!
Fijne dag
Nancy

gerrie zei

Mooi kaartje Nancy en leuk dat pap[ier met die olifantjes. Ik bezit ze helaas niet.

Diny zei

Wat een schitterend kaartje is dit in deze prachtige kleurtjes!
Groetjes Diny

Margreet zei

Prachtig kaartje met de familie olifant!
xxx Margreet

chantal zei

wat een leuke kaart en die kleine olifanten maken het nog leuker
liefs Chantal

Ans S. zei

Prachtige kaart Nancy.

Groetjes Ans

Marfien zei

Lief vrolijk kaartje

Nicole Parmentier zei

En zelfs hier vinden we olifanjes... helemaal leuk!!

Grietje zei

Prachtig leuk die olifantjes.

Groetjes Grietje

Nelleke zei

Leuk Nancy, mooie frisse kaart, en de kleuren zijn weer fantastisch deze maand. Groetjes, Nelleke

martina's kaartjes zei

superleuk zijn de stiften, mooi effect geeft dat zo ! geslaagd kaartje dus
fijn dat je er weer bij bent deze maand ! superleuk is dat weer,
sorry voor mijn late reactie (zit ziek thuis met strottenhoofdontsteking....)
grtjs,martina
X

Femminde zei

Wat een tof kaartje!! Leuk met dat randje olifanten.
Succes met je actie.
Tot de volgende KKT!
Groeten van Femminde

Creatiels zei

het is me gisterenavond niet gelukt om een blogronde te doen.
ik vind het een leuk kaartje, het desingpapier is heel mooi en geeft net dat ietje meer
groetjes
Els

Larissa zei

Stoer kaartje heb je gemaakt. Tof ook met de olifantjes.
Fijn weekend!