analytics

donderdag 6 september 2018

52 weeks to Christmas - Star

Dag bloggers,

In ons huis valt altijd wel wat te beleven!
Gisteren hadden we hier even een stortvloed... Niet te doen. We renden van de éne natte plaats naar de andere... In de living is een (nieuw) raam waar het langs buiten nog niet goed is afgekit en het water gutste naar beneden. Straks komt onze ramenman dit oplossen. Ik heb net alle natte handdoeken en lakens opgeruimd, het was dweilen met de kraan open. In mijn ateljee moest ik ook mijn papier redden van een lek (daar zijn steeds 2 lekken aan de zijkant van het plat dak) en in het kleine kamertje waar de verwarmingsketel staat en de zekeringkasten hangen, liep het water ook naar beneden via een schouwtje... Ook boven in de badkamer stroomde het water naar beneden via de nieuwe ventilator (die dan ook plots begon te draaien omdat het 'vochtig' was). Blijkbaar is ook daar het dakje van de schouw weggewaaid...
Buiten stonden de straten blank en op internet zagen we dat onze gemeente echt op korte tijd enorm veel water had moeten slikken... We hebben het geweten!
Met de verbouwingen schiet het nu wel op. Vandaag en morgen komen de elektriciens en de loodgieter. Manlief blijft thuis om mee te helpen waar nodig.
En wat ben ik benieuwd om straks te zien hoe ver de badkamer gevorderd is... Morgen zou ze eindelijk helemaal klaar zijn. Dan kunnen we verder in de kamers boven... Want nu we bezig zijn, gaan we meteen helemaal door om het naar onze zin te maken...

Laatste werkdag van mijn eerste week vandaag. 't Was een drukke week maar zo heb ik het graag, dan gaat de tijd snel vooruit...

Donderdag, dus kerstkaartendag... Vorige maand was ik bij de 4 eersten bij de uitdaging, dus mocht ik gastdesigner zijn. Ik stuurde mijn kaart door (nadat ik door had hoe dit moest) maar was net te laat voor de publicatie. Dus schuift mijn gastdesignerschap op naar volgende maand. Vandaag krijgen jullie dus mijn kaart in rood en groen zo te zien. En dus doe ik lekker terug mee aan de uitdaging...

Papier: Bazzil en Action
Letters: Stampin Up
Ster en schuddoosje: Tonic
Sterretjes uit voorraad


Ik maakte er nog één in deze kleuren maar die krijgen jullie nog wel een andere keer te zien... 

13 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Mooie kaart Nancy.
We hoorden vanmorgen op de radio een en ander over de waterellende. Succes met het steeds maar weer opruimen en poetsen!
Nancy DT52WTC

Jantine zei

Leuk bedacht, zo met die ster. En leuk dat je volgende maand alsnog gastdesigner bent!
Wat een ellende met al dat water.
Wij hadden een uitvaart in die zondvloed...mijn schoenen zijn nog niet droog, ik hoop dat jet nog goed gaat komen...
Sterkte met de verbouwing, verder....en misschien wel slim om maar meteen door te pakken, je zit nu in de troep, dan maar ietsje langer...
Groetjes
Jantine

Annemarie en Merit zei

wat een leuke kerstkaart!!
gezellig dat je er volgende keer bij bent, met een voorbeeld kaart.
Wat een waterballet heb jij gehad, tjonge jonge...heel veel succes ermee.
Liefs Annemarie en merit DT52WTC

Rosina zei

Och Nancy ..wat een gedoe met de wateroverlast...tjanje jonge daar word je echt niet vrolijk van...en het is helemaal niet zo ver in vogelvlucht van ons vandaan en wij hebben geen drup regen gehad wel heel warm en vochtig weer...
Je kerstschudkaartje is super leuk gemaakt...leuk met die ster in de tekst...TOP!!!
succes met de verdere verbouwing...

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Enny zei

Amai Nancy, wat een ellende met dat water ! Nog veel sterkte met de verbouwingen, hopelijk komt alles vlug in orde. Je kaartje is prachtig ! Groetjes, Enny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ojee wat een narigheid met al dat water Nancy. Hier is alleen vannacht wat regen gevallen.
Je kerstkaart is top, leuk met dat schudgedeelte. Hopelijk hou je het verder droog ;)
Lieve groetjes Miranda

Diny zei

Prachtig kaartje Nancy!
Sterkte met alle wateroverlast.
Groetje Diny

Trijntje zei

Wat vervelend Nancy met de water ovelast! Je kaat is erg mooi. Heel leuk het schudgedeelte. Groeten trijntje

Suzan zei

Prachtig kaartje met een schudgedeelte erin ! leuk gedaan!
Wat vervelend zeg zoveel wateroverlast!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

GerJanne zei

Jee, wat een pech met al dat water! Hopelijk is het allemaal weer snel opgelost en droog. Je kaart is supermooi! Leuk dat schudgedeelte....

Epie zei

Schitterende kerstster schudkaart Nancy !!
Dikke pech al dat wateroverlast ,gelukkig is je kaartje
nog droog gebleven en je kan meedoen met @36 by 52WTC
Dankjewel en tot de volgende X groetjes van Epie
DT52WTC

Sarah zei

Dit kaartje hangt hier nog steeds op. Je stuurde het op naar Nomi, die jarig was in december .Hij is tof!
In Wilrijk was het even erg als in Schoten!! Maar omdat ik op 1 woon had ik geen last, maar de buren wel, daar was het ook dweilen met de kraan open. X

martina's kaartjes zei

helemaal leuk kaartje is dit geworden ! mooi gedaan
hopelijk alles opgelost ondertussen en is het huis 'waterdicht'...
Fijn dat je (weer) meedoet met de challenge van deze maand !
grtjs,martina DT 52 WTC
x