analytics

woensdag 5 september 2018

lantaarntjes...

Dag bloggers,

Voilà, mijn eerste werkweek is al halfweg... Nog 2 dagen en mijn weekend kan beginnen, wat kijk ik er naar uit! Donderdag en vrijdag heeft manlief vrijaf en de elektriciens en de loodgieter komen de badkamer afwerken. Dan staan we alweer een stap verder...

Ik liet gisteren al het laatste DT-project zien van augustus en toen kwam ik er achter dat ik de eerste twee nog niet getoond heb... Wat was het druk in augustus, ik lag helemaal met mijn dagen overhoop...

Hier is dus een lantaarnkaartje...
Toen ik deze snijmallen van Marianne Design zag, brachten die me helemaal terug naar Hoi An, een leuk stadje in Vietnam waar het vol hangt met zulke lantaarntjes... Toen we er op huwelijksreis waren, hebben we er een aantal van gekocht, het zijn stuk voor stuk juweeltjes...

Papier: Bazzil
Lantaarns: Marianne Design
Touwtjes uit voorraad


3 opmerkingen:

chantal zei

leuk al die kleurtjes. Maar je olifant is eraf gevallen?
liefs Chantal

Enny zei

Wauw, een prachtige kaart met die kleurige lantaarns ! Geen wonder dat je dooreen bent met je kaarten, je had zo'n drukke maand ! Groetjes, Enny

GerJanne zei

Wat gaaf zeg, met je verhaal erbij van de huwelijksreis.