analytics

maandag 17 september 2018

Een kaart en een taart 213 - Louis 1 jaar

Dag bloggers,

Ik beken: de strijk is niet gelukt... Die ligt er nog steeds. Dochter is verhuisd, althans haar inboedel toch al. Zelf mogen ze er pas vanaf woensdag gaan wonen, want dan wordt het huis pas beschreven. Maar ze hebben er al flink in gewerkt. De woonkamer en keuken zijn geschilderd geraakt. Straks de 2de laag en dan is die al klaar.
Hier thuis hebben we wel een achterstand opgelopen. Het zal heel spannend worden of we tegen volgende week de deadline halen... Vrees er voor...

Louis werd 1 jaar en kreeg een cookiemonstertaart. En wat voor één. De details mochten er zijn! En ook voor hem een leuke monsterkaart er bij...

Papier: Bazzil
Snijmallen: Spellbinders
Letters: Memory Box





Wil je meer zien van dit lekkers, ga dan naar Elise's fb pagina

2 opmerkingen:

Margo zei

Jullie hadden een superdruk weekend denk ik zo ...
Troost je, bij mij is de strijk ook blijven staan en er is zelfs nog wat bij gekomen, zo gaat dat he ....
Ik vind deze taart echt helemaal te gek gewoon ! Ik was vroeger dan ook een geweldige fan van Cookiemonster !!!
Geniet van je speciale dag vandaag !
Liefs
Margo

martina's kaartjes zei

ziet er weer allemaal picobello uit ! doet me denken aan het cookie monster pak dat ik onlangs op de rommelmarkt zag, zoo schattig !
heel erg leuk setje, zullen ze zeker wel gesmuld hebben...
en strijken, tja, loopt niet weg zekers ? =)
grtjs,martina
x