analytics

dinsdag 4 september 2018

van koffer naar boekentas

Dag bloggers,

De kop is er af, de eerste vermoeiende werkdag is achter de rug. Veel potten zijn er niet gebroken tijdens mijn 3 weken afwezigheid, enkel mijn vergader-agenda is leeg, en dat terwijl mijn jobstudenten een boel reservaties hebben ingegeven. Ik kan ze niet zien... Maar het zal wel opgelost geraken. Ik heb iedereen gevraagd om hun vergaderverzoeken van de afgelopen 3 weken terug door te sturen...

Toen ik thuis kwam, was er een taart klaar, dus snel nog een kaart er bij gemaakt...
En dan was ik toe aan een douche, mijn pyama en de zetel. Spijtig genoeg was mijn dochter me voor en kon ik niet meer kiezen wat er op tv kwam... Ben dan maar vroeg gaan slapen...

Vandaag laat ik jullie mijn laatste project zien van het DT Van vorige maand.
Ik maakte een koffer/boekentas van een snijmal van Crealies.
Voor meer info en foto's, ga je maar even langs op de blog van 'in 't Woefke'. 

Papier: Bazzil
Snijmal koffertje: Crealies
Letterstempels: Crealies
Vietnam-stempel: eigen collectie - daar laten maken...


2 opmerkingen:

Enny zei

Wauw, zal wel zijn, dat je na die eerste dag moe was.... Je koffertjes zijn prachtig, en die Vietnam stempel is super ! Groetjes, Enny

GerJanne zei

Ai dat zal niet meegevallen zijn, zo'n eerste werkdag en dan ook nog ontdekken dat de agenda leeg is die niet leeg moet zijn (ook al zou je dat willen na de vakantie)
Je koffertjes zijn gaaf! En mooie stempel heb je laten maken!