analytics

vrijdag 31 augustus 2018

Baby-olifantjes

Dag bloggers,

Gisteren had ik een leuke dag op de Knotsgekke Kaartenbeurs. Het was officieel mijn laatste verlofdag want op vrijdag ben ik altijd thuis.
's Avonds hebben we gezellig afgesloten met een uitstap naar Westerlo. Ik ging met dochters Caroline en Elise naar de musical 'Rubens' kijken... Wat was dat weer mooi! Zeker met onze VIP-tickets... We mochten in de VIP-tent, kregen gratis drankjes, zaten op de eerste rij op comfortabele stoelen en kregen een fleece-dekentje, wat zeer welkom was gisteren!
Vandaag ga ik op stap met dochter Caroline en Eva. Ook haar laatste verlofdag want maandag begint de school terug... (niet voor Eva, wel voor mama Caroline!) En daarna geef ik nog een workshop, dus mijn 'buit' van gisteren blijft nog even ingepakt...
Ik zag op de beurs nog 3 hele leuke olifanten-stempels die ik niet gekocht heb en waarvan ik nu heel veel spijt heb... zonde... Maar ik heb er inderdaad al heel veel...
Moest er toch iemand van jullie nog naar de beurs gaan en ze tegen komen, mogen jullie ze altijd nog mee brengen. onderaan staan de foto's. Moest iemand ze vinden of ze hebben, ik ben heel erg geïnteresseerd...

Omdat ik op vrijdag heel dikwijls een baby-project toon, krijgen jullie als afsluiter van deze week 2 baby-olifantenkaartjes...
Ik heb er al veel meer, maar die komen later op een pop-up-website te staan.

Papier: Bazzil
Sterren-embossingmal: Crafts too
Hartjes-embossingmail: HMK Cards
Baby-tekst-stansen: Artemio
Olifantje-snijmal: Ali
Lintjes uit voorraad


Met deze kaart sluit ik de olifanten-week af maar ik hoop dat jullie blijven reageren op het bericht hierboven.
Als je zelf niet op de workshopweekend kan aanwezig zijn en je kan van thuis uit kaartjes maken om op te sturen, zullen wij jullie daar heel dankbaar voor zijn.
Eind september lanceren we een pop-up-website waarop alle info te volgen is en van waaruit we alle kaartjes gaan verkopen.
Vinden jullie een kaartje mooi, kan je dat dus altijd bestellen via die site...

Hier 2 van de 3 olifantenstempels. Deze zou ik graag hebben. De 3de weet ik niet meer welke het was, was op dezelfde stand als de onderste, weet niet meer bij wie of welke stand het was... De eerste was op een andere stand, denk 'de Duif'...




Tot maandag voor alweer taart met kaart!
Fijn weekend allemaal!!

2 opmerkingen:

Enny zei

Heel schattige kaartjes Nancy ! Ik heb die stempels helaas niet, maar ga eens in mijn "bescheiden" voorraad zoeken, wat ik nog allemaal heb aan olifanten-stempels... :) Groetjes, Enny

GerJanne zei

Wat een lieve kaartjes heb je gemaakt! En die stempels zij inderdaad erg leuk! Ik ga niet naar de beurs, dus kan je er niet aan helpen...