analytics

woensdag 15 augustus 2018

fijne moederdag!

Dag bloggers,

Aan alle moeders hier in het Antwerpse, een hele fijne moederdag gewenst! Hier in België is het vandaag een feestdag en de Antwerpenaren hebben de dag van 'Maria' dan ook als moederdag uitgeroepen. Kunnen wij niks aan doen, is al generaties lang zo... dus eigenlijk wordt moederdag hier niet zo in mei gevierd maar wel vandaag.
Vanmorgen maakte ik deze kaart in 3-voud voor mijn mama en mijn 2 schoonmoeders... ja, 2 keer getrouwd, dus ook 2 schoonmama's... (daarom dat ik nu pas mijn bericht post, veel later dan anders...)
Voor moeke, de moeder van mijn man, moet ik ook meteen een rouwkaartje mee nemen. Eén van haar broers is gisteren plots overleden...

Dus, ik vertrek nu snel naar de bakker en dan ga ik bij oma, bomma en moeke langs voor hun feestdag...
En voor het eerst in jaren is het vandaag geen mosseldag... Twee dochters zijn nog steeds in Senegal en we gaan moederdag pas volgende week zondag vieren als ook zij terug zijn...
Dan gisteren maar mosseltjes klaargemaakt bij de thuiskomst van Elise. die kon niet zo lang in Senegal blijven want er staat dit weekend weer een bruidstaart op het programma en er wordt dus straks gebakken...

En straks, als manlief wakker is, starten de grote sloopwerken... Ja, die werkt liever op een feestdag... Nu de badkamer bijna klaar is, gaat de rest van de bovenverdieping er uit... Straks slaap ik dus in een logeerbedje... Tot het einde van de werken boven... Hopelijk is die kamer muggenvrij want het was geen leuke nacht... Heb bijna elk uur op mijn wekker gezien...

Papier: Bazzil en Action
Flamingo: Marianne Design
Bladeren: Craft Emotions (geleend van Martina)
Letters: Die Namics


2 opmerkingen:

Marfien zei

Mooi kaartje Nancy, leuk gemaakt. Druk dagje met al die bezoekjes. Hoop dat je kamer snel klaar is want het logeerbed is leuk voor even maar je eigen bed slaapt toch het best (ervaringsdeskundige)

Sarah zei

Mooi kaartje. Succes met al je bezoekjes en voor straks een goede nachtrust. X